Fitness Seller

password verwijderen

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
Waardering
0
Pc kenners en ander gespuis :D ,

even een vraag.

Ik heb een hp laptop met password.

Hoe krijg ik het password eruit ?

Het password zit in de hardware en volgens hp kan ik dat er alleen uitlaten halen bij een Hp dealer.

Kan dit misschien ook op een andere manier?

Alvast bedankt .

Wie antwoord krijgt karma :)

groet BUR

als het in de bios zit moet je de bios zien te resetten. ik weet niet hoe dat met die HP laptops moet. maar bij gewone desktop computers moet je gewoon ff een jumper omzetten en dan heeft ie weer de fabriekswaarde (dus geen pw enz).

• Topic Starter Topic Starter
Frenkpie zei:
als het in de bios zit moet je de bios zien te resetten. ik weet niet hoe dat met die HP laptops moet. maar bij gewone desktop computers moet je gewoon ff een jumper omzetten en dan heeft ie weer de fabriekswaarde (dus geen pw enz).

dat gaat niet helaas jumpertje ertussen is geeen optie, hebben we al geprobeerd.

iig bedankt voor de input :)

HP laptop bios reset je doormiddel van een software matig tooltje denk ik zo.

Even goed zoeken dan vind je het wel op internet (heb het jaren geleden als eens gedownload en werkte ok op comprak en toshiba)

Capoeirist zei:
HP laptop bios reset je doormiddel van een software matig tooltje denk ik zo.

Even goed zoeken dan vind je het wel op internet (heb het jaren geleden als eens gedownload en werkte ok op comprak en toshiba)

Maar hoe kan ik dat tooltje dan gebruiken als je niet voorbij de bios kan komen? En ook niet erin?

Zo jij hebt haast..en PM en hier reply ;)

Je kunt niet booten met een floppy ?

De bios moet goed te resetten zijn, zit een losse batterij in denk ik dus...

als je toetsenbord eraf haalt kun je wel al eea zien.. ?

Probeer het volgende:

- voeding niet in laptop steken
- batterij uit de laptop halen
- klavier losschroeven
- daaronder zit er ergens een batterijke, uithalen
- wachten
- en straks nog eens proberen

Is het een pw om in de bios te geraken of om de laptop te laten opstarten?

Stroom eraf, accu eruit, bios-batterij eruit wippen, paar sec eruit laten liggen en terug doen?

Bij nieuwe laptops is het niet meer een losse knoopcell..

Absolutely zei:
Bij nieuwe laptops is het niet meer een losse knoopcell..
Die passwords die op die site staan werken tegenwoordig ook niet meer. Bij biossen van een jaar of 3 oud ofzo werken ze al niet meer geloof ik :(

Met dit programma moet het wel werken , tenminste het werkt bij mij altijd goed

KillCMOS basically "resets" your computer's CMOS settings to the factory defaults. Works with ALL CMOS. KiLLCMOS only changes checksums & values that makes the motherboard CMOS revert back to factory defaults.

Editors Note: We occasionally are informed that programs like KillCMOS are infected with a virus. Note that the operating system system requirement for this program is DOS. This means you need to be able to boot from a floppy or CD to DOS and execute the program. If you are running this program from Windows, then you did not read the directions. Any good anti-virus program will detect an attempt to access the bios and inform you it is a virus.

download link :

http://www.majorgeeks.com/download2969.html

teruggeven aan de eigenaar? ;)

ok even een bump.

Het probleem is dus nog steeds niet opgelost.

Het grote probleem is dat je met geen mogelijkheid voorbij de bios komt.

Er blijken bepaalde toetsen combinatie te zijn maar welke weet niemand.

Ook de programma's die hierboven worden genoemd werken niet als je niet voorbij de bios komt.

Iemand misschien nog een idee?

Karma voor iedereen met een antwoord. :)

Terug
Naar boven