MuscleMeat

Pauw & Witteman opgedoekt

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Nu heeft de EO het tot September over genomen. Ik plof zojuist neer op m'n bank en tot m'n stomme verbazing zie ik dat pauper EO logotje links boven en inteelt hoofden die de boventoon trachten te voeren.

De thema's die deze discussies beslaan kunnen gemarkeerd worden met tags als God, Huwelijk, Bijbel en Jesus.

Als klap op de vuurpijl hoor ik de zin 'dit is verenigbaar met m'n verantwoording tegenover God', nota bene binnen een politiek context. Als een gestoorde skiier gaat het weer 90 graden bergafwaarts.

ja de eo is back in town
het bevalt mij ook niet

Tsja, wat doe je eraan.

Ik heb het wel voor Andries Knevel;)

Tja, zomerstop... Helaas.

Vind EO een ramp maar vind ik ook van Pauw en Witteman:D

'dit is verenigbaar met m'n verantwoording tegenover God', nota bene binnen een politiek context. Als een gestoorde skiier gaat het weer 90 graden bergafwaarts.

Het is goed te lezen dat ik niet de enige ben die gruwelt van dit soort teksten in de politiek. btw 90 graden bergafwaarts skiën, hoe moet ik dat zien? Als loodrecht naar beneden, parachute springen op lange latten?

idd bagger, de EO kan nooit is een discussie voeren zonder op de proppen te komen met het geloof. Belachelijk eigenlijk dat het tot de publieke omroepen hoort!

btw een van de laatste uitzendingen (vorige week meen ik) met oa Rita Verdonk en Gerd Leers was echt genieten.

[Link niet meer beschikbaar]

Wat is EO? Naar Pauw en Witteman keek ik wel regelmatig. Vond het nog best interessant.

EO = Evangelische Omroep.

nu al zomerstop? dat is ook al snel zeg

Jammer want komt er tijdens de zomerstop voor in de plaats?, van de EO kan "potverdomme" weinig goeds zijn... :(

P&W zuigen aars...

ow jee, wat moeten we nu gaan kijken?

Ik mis Baren & van Dorp :o

Wat een verschrikkelijk tenenkrommende uitzending vandaag weer. Naast meerdere misplaatste opmerkingen en dito grappen, werd de hele uitzending verdoet door de zelfppende masochist van een Knevel. Ik verlang nog bijna terug naar Boring en Van Dorp.

Barend en van Dorp deden immers nooit aan zelfpijperij!

Terug
Naar boven