Fitness Seller

Pawn stars kijken op History.com iemand?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!

Of gewoon compleet downloaden via torrents?

Dat is toch met die opa-vader-zoon met hun pawn shop in Vegas, dat soort dingen vind ik wel leuk altijd.

Waarom is wordt dat niet meer uitgezonden?

nvm, te snel gelezen

Fake serie? A la Operation Repo?

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 09:34 ----------

Edit ben in de war met Hardcore Pawn

Pawn Stars / Hardcore Pawn komen ook op veronica de laatste tijd, kijk ik ook af en toe.

Je hebt ook dat programma met die 2 gasten die steeds garageboxen opkopen met spullen erin, in vaak dure wijken van bijv. LA, voor laten we zeggen 1000 euro, en voor 4-5k of meer aan antieke shit eruit halen en verkopen.

Lijkt me echt tof om dat fulltime te doen.

Je hebt ook dat programma met die 2 gasten die steeds garageboxen opkopen met spullen erin, in vaak dure wijken van bijv. LA, voor laten we zeggen 1000 euro, en voor 4-5k of meer aan antieke shit eruit halen en verkopen.

op discovery channel heb je ook zoiets, dan reizen 2 van die gasten in zo'n busje het hele land door om op oude boerderijen en kastelen enzo te kijken of er wat waardevols ligt.

• Topic Starter Topic Starter
American Pickers, kijk ik ook wel eens.

Storage wars

Vorige keer kocht die een box voor 400euro, zat er een muntencollectie in ter waarde van 3000euro.

Valt nog mee, laatst vonden ze een antiek pistool vanuit de tijd van de Amerikaanse revolutie, heeft ie 9k voor gekregen.

pas kwamen ze Quadzilla tegen :D

1 of andere gebande quad omdat hij teveel pk had.

bij quadzilla dacht ik in eerste instantie aan een pro bb-er... dbb heeft me gehersenspoeld.

vet programma!

iemand ook link voor hardcore pawn?

Is die echt fake?
Operation Repo oké, maar Hardcore Pawn?

Die woedeuitbarstingen van klanten en de ruzies met het personeel. Ziet er mij imo fake uit. De cameraposities staan dan ook telkens precies goed. Ik geloof er geen snars van. Misschien weet google meer...

Die woedeuitbarstingen van klanten en de ruzies met het personeel. Ziet er mij imo fake uit. De cameraposities staan dan ook telkens precies goed. Ik geloof er geen snars van. Misschien weet google meer...

Weet bijna zeker dat het fake is, je ziet ze soms slaan en dat ziet er dan zo nep uit. xD

Weet niet, er wordt tegenwoordig al zo snel geroepen dat alles fake is en in scene gezet bij elk reality tv show.

Maar van de andere kant ook wel logisch... In scene zetten is makkelijker en je hebt betere TV als mensen maar in de achterhoofd houden dat het echt zou kunnen zijn.

De dingen die je ziet zullen heus vaak zat gebeuren, maar dat kost veelte veel tijd en geld om daarop te wachten denk ik zo.

Des al niettemin, goede entertainment dat programma. Vindt die Les wel een baas :D

Terug
Naar boven