AndroidHealthClinic

PC Internet Kabel repareren.

Marc W

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Het konijn van mijn dochtertje heeft de breedband kabel doorgebeten. Ik heb het nu gemaakt door de draadjes aan mekaar de zetten, maar kan je er een tussenstukje tussen zetten? Het gaat om zo'n breedband kabel, en ik heb geen zin om 10 meter kabel te kopen omdat dat k** konijn.. In iedergeval, die tussen stukjes kun je maken voor tv kabels en telefoon kabel, voor de telefoon kun met een tang een aansluiting maken, bestaan ze ook voor die bredere internet kabels?

En ja dat konijn had eerder de tv kabel en de televisie kabel kapot gebeten, daar heb ik inmiddels ervaring mee.

Geen idee bro!

Ik heb wel een tip voor je wat betreft dat konijn!

1e en 2e kerstdag ;)

• Topic Starter Topic Starter
konijn 100 gr 160 21.0 1.0 8.0

:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn konijn en ik zijn hele dikke vrienden . mijn konijn en ik ...wij houden van mekaar

ik geloof dat je dan data verlies krijgt..

tangen bestaan wel,maar zijn geloof ik wel prijzig! zou ff viavia informeren of iemand er een te leen heeft!

Marc W zei:
Het konijn van mijn dochtertje heeft de breedband kabel doorgebeten. Ik heb het nu gemaakt door de draadjes aan mekaar de zetten, maar kan je er een tussenstukje tussen zetten? Het gaat om zo'n breedband kabel, en ik heb geen zin om 10 meter kabel te kopen omdat dat k** konijn.. In iedergeval, die tussen stukjes kun je maken voor tv kabels en telefoon kabel, voor de telefoon kun met een tang een aansluiting maken, bestaan ze ook voor die bredere internet kabels?

En ja dat konijn had eerder de tv kabel en de televisie kabel kapot gebeten, daar heb ik inmiddels ervaring mee.
Wat is het verschil?

doet me denken aan een mooi gedicht

de konijnenpijper

hij was een pijper van konijnen,
konijnen ppen was zijn vak,
al die schattige harige derde beentjes,
hij pijpte ze met gemak

Terug
Naar boven