AndroidHealthClinic

PC Videokaart

BigK

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben op zoek naar een kaart waarmee ik meer dan 2 (= 3 of 4) schermen met DVI of VGA kan op aansluiten. Bestaan daar betaalbare modelletjes van ? Want als ik 1000 euro moet leggen kan ik beter 2 pc's kopen :D

Kom je toch aardig snel in de buurt van een Sli opstelling . Bijv met een geforce 6600 GT. Mits je moederbord 2 agp /pci-e sloten heeft. Anders zul je een programma moeten gebruiken , om in 1 scherm 2 schermen als het ware te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Probleempje is dat ik effectief 3 schermen nodig heb EN ik dat een barebone zou willen gebruiken ...

Nee, hier zijn geen speciale kaarten voor zover ik weet ( of prof. spul, maar dat is onbetaalbaar )

Het is wel mogelijk 2 kaarten in je pc te hebben, hebben ze bij mij op school mee geklooit, het werkte op den duur wel dacht ik, maar een moeilijke bezigheid.
bijvoorbeeld 1 agp kaart met 2 uitgangen, en een pci kaartje.

er bestaan wel betaalbare kaarten waar je 2 schermen aan kan hangen.
je kan het scherm ook splitsen dan, of je beeld over die 2 schermen verdelen.
meer dan 2 lijkt me erg onoverzichtelijk, en volgens mij ook heel duur...

zoek eens op matrox milennium kaarten, die kunnen er 2 aan...

Een kaart met 2 uitgangen is het probleem niet hoor Mark NL, dat kan elk beetje videokaart tegenwoordig wel.

Kon zo'n dikke matrox parhelia niet standaard 4 kaarten aan?

gewoon 2 kaartjes met elk 2 aansluitingen, heb er zelf thuis 4 naast elkaar gehad.. die heb ik nu ingeruild voor een dik plasmascherm en een 21" flatscreen op een geforce kaartje :D

marc181982 zei:
Kom je toch aardig snel in de buurt van een Sli opstelling . Bijv met een geforce 6600 GT. Mits je moederbord 2 agp /pci-e sloten heeft. Anders zul je een programma moeten gebruiken , om in 1 scherm 2 schermen als het ware te krijgen.

SLI is alleen voor PCI-E mobo's / VGA kaarten.

je hebt al een dual monitor kaartjes van ATI .. FX 9550 of een Nvidia FX5500 heeft al dual monitor. (meestal 1 vga en 1 DVI.. maar daar kun je weer een DVI > VGA converter opzetten).

ow laat maar.. TS wil meer dan 2 aansluitingen :)

Terug
Naar boven