Fitness Seller

PCT/nakuur Anavar

GainCity

Novice
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal!

Ik ga het volgende doen --> Anavar kuur
50mg/dag voor 5 weken.

Na enorm veel research te hebben gedaan vraag ik mij af of het nodig is om een nakuur te doen.
Ik lees namelijk veel verschillende dingen omtrent dit onderwerp.

Wat raden jullie aan? En indien jullie het nodig achten hoeveel nolva zou er best genomen moet worden.
Ik lees dat 20mg/dag voor 2 a 3 weken voldoende moet zijn om je test weer op gang te krijgen.

ondanks mijn eigen research hoor ik toch graag wat jullie er van vinden.

ps (Ik heb Nolvadex bij de hand.)

Persoonlijk zou ik geen nakuur doen na 5wk 50mg anavar.
Maar ik zou het wel in huis hebben voor de zekerheid.
Dit is mijn mening, dus wacht even andere reacties af.

Na 5 weken var op 50 zou ik ook geen nakuur doen.

Ik zou het wel in huis halen, maar waarschijnlijk zal je het niet nodig hebben.

-

Reden: -
Laatst bewerkt:
1. Gewoon 6 weken var doen, beste op minstens 60mg ED. Alles minder of korter ben je wat mij betreft een kuurmomentum aant wasten, met je lichaam aant fucken zonder dat je daar enigszins redelijk potential eruit krijgt.
2. Var 2 weekjes op 20mg ED meer dan genoeg. Eventueel eerste week vd nakuur op 30mg.
3. Nolva is niet enkel voor bestrijding gyno.
4. Als je echte var hebt kan je eik geen gyno van krijgen, want dat aromatiseert niet. Krijg je wel gyno of veel vocht en gekste kilos gains eerste paar weken heb je ws (ondergedoseerde) dbol. Even opletten dus. Beste is de bekendere betere merken te doen.

Weet niet wat marcyesh precies bedoelt met ter ondersteuning en al zn cijfertjes, maar nolva tijdens var pakken als preventief slaat echt nergens op. Maar weet dus niet of ik dat goed begrijp.

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
1. Gewoon 6 weken var doen, beste op minstens 60mg ED. Alles minder of korter ben je wat mij betreft een kuurmomentum aant wasten, met je lichaam aant fucken zonder dat je daar enigszins redelijk potential eruit krijgt.
2. Var 2 weekjes op 20mg ED meer dan genoeg. Eventueel eerste week vd nakuur op 30mg.
4. Als je echte var hebt kan je eik geen gyno van krijgen, want dat aromatiseert niet. Krijg je wel gyno of veel vocht en gekste kilos gains eerste paar weken heb je ws (ondergedoseerde) dbol. Even opletten dus. Beste is de bekendere betere merken te doen.

Weet niet wat marcyesh precies bedoelt met ter ondersteuning en al zn cijfertjes, maar nolva tijdens var pakken als preventief slaat echt nergens op. Maar weet dus niet of ik dat goed begrijp.

Succes.
Bedankt allemaal! Patjeh bedoel je dat ik best de eerste 2 weken 20mg var zou doen? Nee normaal gezien is gyno geen side bij var tenzij je natuurlijk iets anders hebt gekregen. Maar die kans bestaat niet. Heb een hele goeie bron gelukkig.
Nog 1 vraag. Stel je libido wordt onderdrukt (wat bij var blijkbaar wel in mindere mate het geval is zeker als je het maar 5 weken doet) hoelang zal het duren voordat de waardes weer normaal zijn?

Nakuur clomid 50 mg voor 10 dagen. Nolva is dikke overkill voor anavar..

Hoeverre ik heb gelezen en weet onderdrukt var only (niet) tot amper, zal zelf geen nakuur doen maar wel iets bij de hand houden mocht je last ondervinden.

Succes.

Nolva als nakuur dan is 20 mg voldoende meer is overbodig.

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Nakuur clomid 50 mg voor 10 dagen. Nolva is dikke overkill voor anavar..

Clomid is geloof ik sowieso beter als nakuur dan nolva. Clomid geeft bij sommige alleen vervelende bijwerkingen.

Nolva als nakuur dan is 20 mg voldoende meer is overbodig.

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Clomid is geloof ik sowieso beter als nakuur dan nolva. Clomid geeft bij sommige alleen vervelende bijwerkingen.

voor var, of zou het ook voor bijv. test beter zijn? heb hier laatst wat research over willen doen maar kwam echt op tegenstrijdige info uit waardoor ik er maar mee gekapt ben met de gedachte er later nog eens een poging aan te wagen :P hoe denk jij daarover en waarom?

voor var, of zou het ook voor bijv. test beter zijn? heb hier laatst wat research over willen doen maar kwam echt op tegenstrijdige info uit waardoor ik er maar mee gekapt ben met de gedachte er later nog eens een poging aan te wagen :P hoe denk jij daarover en waarom?

Volgens mij heeft Cools en/of Galen dat eens gepost. Het zou voor iedere kuur beter zijn.

Clomid is voor iedere kuur inderdaad beter. Heeft een directere en snellere werking op de hypofyse dan nolva. Daarnaast is meer oestrogeen blokkeren niet beter om je test op te krikken wat veel mensen wel denken. Volgens mij was 5 mg nolva nog sterker dan 50 mg clomid, moet je nagaan als je 20 mg neemt. Ik heb zelf veel betere ervaring met clomid dan nolva, voelde me zwaar depressief op nolva en bij clomid nergens last van op 50 mg ed. Ook puisten waren enorm op nolva omdat bijna al je oestrogeen wordt geblockt.

Voor meer informatie kun je in het topic van Cools kijken ;)

Okedan thx voor de input guys. Zal zeker nog een kijkje nemen in dat topic vandaag. Vreemd dat tot op de dag van vandaag bijna iedereen met nolva nakuurd ipv clomid dan.. Ben benieuwd naar de dosage en duur ervan maar dat ga ik zelf wel uitzoeken in cools' topic.

Bedankt allemaal! Patjeh bedoel je dat ik best de eerste 2 weken 20mg var zou doen? Nee normaal gezien is gyno geen side bij var tenzij je natuurlijk iets anders hebt gekregen. Maar die kans bestaat niet. Heb een hele goeie bron gelukkig. Nog 1 vraag. Stel je libido wordt onderdrukt (wat bij var blijkbaar wel in mindere mate het geval is zeker als je het maar 5 weken doet) hoelang zal het duren voordat de waardes weer normaal zijn?

Sorry was een typo, bedoelde inderdaad Nolva op 20mg ED voor 2 weken als nakuur. Je kan de eerste week van de nakuur eventueel op 30mg ED doen, in tegenstelling tot wat door Bricks werd gezegd is wel degelijk aangetoond dat door een verhoogde eerste week (30 of zelfs 40mg, maar 40 geld vooral bij 'echte' cycles met test en stacks etc.) de nolva sneller laat pieken in je bloedspiegels en dus wat sneller, beter werkt.

Nolva als nakuur dan is 20 mg voldoende meer is overbodig. ---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ---------- Clomid is geloof ik sowieso beter als nakuur dan nolva. Clomid geeft bij sommige alleen vervelende bijwerkingen.

Terug
Naar boven