AndroidHealthClinic

PDF Editor

Purple

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Wie kan me helpen ik zoek een programma waarmee ik PDF's kan bewerken, splitsen en samenvoegen...

Ik heb PDFill 5.0 nu maar geen registratiecode. Dus als iemand die code heeft of een ander progje zou ik heel blij zijn.

Maar wil dus PDF's kunnen bewerken. Ik zoek dan ook het complete programma die ik kan downloaden en kan gebruiken.

:p

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst dit programma gebruikt: Foxit PDF editor

Foxit is ok Paars, als je hem wil moet je het maar ff zeggen. ;)

hier: kan je pdf editor downloaden.

verwittig me als je het hebt gedownload aub.
ik neem aan dat je het gedownload hebt, zo niet stuur me maar een PM.

Laatst bewerkt:
Uber bump i know maar vond het zonde om een nieuw topic aan te maken en hey ik gebruik tenminste de zoekfunctie ;)

Mijn vraag is dus hoe ik een PDF bestand bewerken? Soms heb je ze namelijk dat je er gewoon in kunt typen alleen nu heb ik er een paar waarbij dat niet kan. Zou dit wel graag willen om zo alles netjes te houden bij mijn nieuwe opleiding.

Thanks alvast!

Uber bump i know maar vond het zonde om een nieuw topic aan te maken en hey ik gebruik tenminste de zoekfunctie ;)

Mijn vraag is dus hoe ik een PDF bestand bewerken? Soms heb je ze namelijk dat je er gewoon in kunt typen alleen nu heb ik er een paar waarbij dat niet kan. Zou dit wel graag willen om zo alles netjes te houden bij mijn nieuwe opleiding.

Thanks alvast!

Meestal is je bronbestand geen pdf, bijvoorbeeld Word. Word kent de optie opslaan als pdf en dan kan je aangeven of de tekst beveiligd moet worden ja of nee. Zo ja wordt het een plaatje en is het dus niet meer met een tekstverwerker te bewerken, alleen met bijv. Photoshop. Waarom werk je niet gewoon in Word, of ga je uit van aangeleverde pdf bestanden?

Meestal is je bronbestand geen pdf, bijvoorbeeld Word. Word kent de optie opslaan als pdf en dan kan je aangeven of de tekst beveiligd moet worden ja of nee. Zo ja wordt het een plaatje en is het dus niet meer met een tekstverwerker te bewerken, alleen met bijv. Photoshop. Waarom werk je niet gewoon in Word, of ga je uit van aangeleverde pdf bestanden?

Thanks voor je antwoord. Ja ik krijg bestanden aangeleverd (opdrachten) via een online studentensite, je kent zoiets wel denk ik. In deze pdf's wil ik gewoon tekst kunnen typen op de lijnen ipv het uitprinten en het met pen doen.

Ja ze dienen inderdaad als invulbaar form gemaakt te zijn. Sommige zijn dat niet. Je alternatieven zijn dan via Photoshop bijvoorbeeld, of deze tip van adobe zelf: http://tv.adobe.com/watch/acrobat-x...-how-to-type-into-a-pdf-form-in-adobe-reader/

Of andere tools waar je de pdf als achtergrond kan instellen en in een overlay kan tiepen. Desnoods de pdf als plaatje opslaan en dan in word als achtergrond afbeelding instellen. Je kan dan tekstvakken maken op de plekken van de lijntjes.

Terug
Naar boven