XXL Nutrition

Pedofiel losgelaten: misbruikt ook dieren

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Van mijn vrinden van GeensT:

Kleuterneuqert misbruikt pony's

De man die de afgelopen vijf jaar in het oosten van het land paarden, schapen en geiten toetakelde, blijkt een voormalig tbs-patiënt te zijn. Hoe verrassend weer. De zogenaamde "Beul van Twente" zat in het verleden al eens geruime tijd vast omdat hij niet met zijn poten van kleine kinderen kon afblijven.

Maar pedofilie is volgens de geneesheren goed behandelbaar en dus werd de 49-jarige R.K. netjes terug geplaatst in de maatschappij. Iedereen verdient immers een tweede kans. En daar reclasseringsambtenaar ook over de nodige humor beschikt, werd besloten de man een huis naast een kinderspeeltuin te geven. De buurt kwam echter al snel achter het schimmige verleden van deze kleuterneuqert, waarop meneer zijn werkterrein maar besloot te verleggen naar dieren. Niet ongewoon, zoals wij al eerder hebben bericht.

Kan die man niet gewoon dood? Of beter nog: laat de eigenaren, die nu smartengeld eisen, gewoon hun frustraties op hem botvieren. Oh ja, en als we dan toch bezig zijn: geef die artsen die het zo verantwoord vonden hem te laten terugkeren in de maatschappij alsnog even dwangverpleging..

waarom laten ze sommigen mensen toch leven ik wordt hier zo woedend van .
onschuldigen laten ze sterven anderen geven ze vrij spel .

waarom sterven deze mensen niet aan een verschrikkelijke dood .

als ze mijn kinderen ooit nog maar durven aanraken dan zou ik hem niet doden maar
ik laat niets van hem heel dat hij zou wensen dat hij zou stikken in zijn eigen kots

Dit is een zaak voor de DBB knokploeg !

:D

• Topic Starter Topic Starter
Yup inderdaad! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom moeten die lui nou weer worden behandeld?
Ik heb het niet zo op met eugenics-wetgeving van voor WOII, maar deze lui moet je castreren en verbannen...

• Topic Starter Topic Starter
Behandeling, is nu zo ongeveer wel bewezen lijkt me, heeft geen zin bij dit soort gasten.
Ze vervallen altijd in hun oude gedrag.

Weet je dat er 1 Nederlander al bijna 50 jaar vast zit in een TBS kliniek?
Volgens de oude wetgeving. Die komt nooit meer los.

Zie je wel, we hadden wel goeie veilige tijden. Vóórdat links de boel verknalde.

-'Ja hallo, met de DBB-knokploeg hotline. Zegt U het maar...'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahaha die foto's! :roflol:

Ontopic: Hoe vaak komt het wel niet voor dat TBS-patienten (zieke misdadigers), tijdens hun proefverlof of korte tijd na ontslag uit de TBS-inrichting niet weer in de fout gaan?

Denk ik alleen nog maar ff aan de Van Mesdag-kliniek, en die hoerenslachter.

heb ooit eens ergens gelezen dat pedofielen idd in 2 categories kunnen opgesplitst worden, primaire en secundaire
bij de primaire zit het gewoon in de genen en bij de secundaire is het 'afleerbaar' en wordt dus pedofilie als een geneesbare ziekte beschouwd

al met al word het voor kinderen steeds gevaarlijker gewoon te kunnen doen wat ze willen zonder begeleiding:sad:

Absolutely zei:
Dit is een zaak voor de DBB knokploeg !

:D

IDD, mij niet gelaten :) op mijn 18de was ik ook al plannen aan't smeden om pedo's en verkrachters aan te pakken... De verhalen die ik al te horen gekregen heb van sommige meiskes :s

Nu probeer ik via de flikken binnen te geraken maar dat blijkt niet zo simpel (ik doe er nu stage als informaticus) en die mannen zeggen zelf (het is dweilen met de kraan open) dus... maybe toch maar die plannen terug aanvatten...

Grtz
DiS

Terug
Naar boven