XXL Nutrition

Perfection VS Delicious de enquete

Peiling Peiling Van wie is nu welke shake de lekkerste

• Totaal stemmers
    22
  • Topic Starter Topic Starter
Welke smaken zouden er nog moeten komen?

Eigenlijk een soort maak de smaak actie haha

Ik zou dan gaan voor:

Cheescake Aardbei
Peanutbutter
Choco Banaan

Delicious is delicious :D

Lijkt me vrij zinloos.

En mijn favoriete smaak staat er niet tussen.

Whey perfection straciatella staat er niet, maar is wel een van mijn huidige favorieten.

ehhh.. latte machiato en pistache :p

Welke smaken zouden er nog moeten komen?

Eigenlijk een soort maak de smaak actie haha

Ik zou dan gaan voor:

Cheescake Aardbei
Peanutbutter
Choco Banaan
Meer verschillende koekjes smaken, buiten de standaard cookies & cream. En realistischere smaken, sommige smaken kunnen nog 'echter' (ongeacht merk, ik spreek nu voor de hele supp markt).

Op vlak van fruit zijn er ook nog wel smaken die erbij kunnen. Mango, of cranberry bijv.

Meer verschillende koekjes smaken, buiten de standaard cookies & cream. En realistischere smaken, sommige smaken kunnen nog 'echter' (ongeacht merk, ik spreek nu voor de hele supp markt).

Op vlak van fruit zijn er ook nog wel smaken die erbij kunnen. Mango, of cranberry bijv.
Mango heb ik wel eens gehad, volgens mij van XXL nutrition zelfs..?

Maar wat vinden de board sponsors van een maak de smaak actie???

Diegene met de winnende smaak wint een jaar vooraad van de whey in de gewonnen smaak ofzo :-D ???

Gaan we weer....
perzik van xxl blijft het beste.

En hoezo geen sportfood of bodylab? Leveren uitstekende whey's hoor.

nog nooit iets van delicious geprobeerd.
Dusja :s kan ik ook niet meestemmen.

En wat ik graag zou zien bij de smaken is chocolade die echt naar chocolade smaakt...

Gaan we weer....
perzik van xxl blijft het beste.

En hoezo geen sportfood of bodylab? Leveren uitstekende whey's hoor.

Ja inderdaad! Discriminatie! :p

nog nooit iets van delicious geprobeerd.
Dusja :s kan ik ook niet meestemmen.

En wat ik graag zou zien bij de smaken is chocolade die echt naar chocolade smaakt...

Dan moet je eens de whey delicious chocolade proberen dat is een double choco dat wil zeggen met cacaopoeder en cacao aroma/extract. Dus geen nesquik smaak maar volle choco.

Choco caramell heeft juist wel een nesquik achtige smaak met een vleug caramel :zuip:

Probleem is met bedenken van smaken dat heel veel smaken lekker lijken maar niet lekker zijn te maken in een whey shake. We krijgen straks nog de watermeloen (volgende week online) en de citroen-limoen gaat eruit.

Dan hebben we 15 smaken en dat ik vind ik meer als voldoende, het gaat erom dat je goede smaken hebt. Ik denk dat we ook de Appel nog gaan veranderen in een appel-peer of eventueel ook stoppen en komen met totaal iets nieuws. Ik heb nog een goede smaak bedacht en de smaak is ook al getest.

Jaarlijks gaan we kijken naar welke smaak het minste verkoopt en deze gaat dan uit het assortiment.

Ja inderdaad! Discriminatie! :p

Dan moet je eens de whey delicious chocolade proberen dat is een double choco dat wil zeggen met cacaopoeder en cacao aroma/extract. Dus geen nesquik smaak maar volle choco.

Choco caramell heeft juist wel een nesquik achtige smaak met een vleug caramel :zuip:

Probleem is met bedenken van smaken dat heel veel smaken lekker lijken maar niet lekker zijn te maken in een whey shake. We krijgen straks nog de watermeloen (volgende week online) en de citroen-limoen gaat eruit.

Dan hebben we 15 smaken en dat ik vind ik meer als voldoende, het gaat erom dat je goede smaken hebt. Ik denk dat we ook de Appel nog gaan veranderen in een appel-peer of eventueel ook stoppen en komen met totaal iets nieuws. Ik heb nog een goede smaak bedacht en de smaak is ook al getest.

Jaarlijks gaan we kijken naar welke smaak het minste verkoopt en deze gaat dan uit het assortiment.

u mag mij altijd eens vrijblijvend sample opsturen hiervan zodat ik dit kan proberen :)

perfection Fresh Orange Milkshake

Terug
Naar boven