MuscleMeat

Persbericht EP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Testosteronbom

Competitive Bodybuilder
Waardering
749
Zoals jullie allicht al hebben kunnen lezen werd gisteren een persbericht van EP gepubliceerd op dit forum:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik start dit topic niet om het over de kwaliteit van de gear van EP te hebben maar ik stel me wel de vraag wat de bedoeling is van bovenstaand topic?

Is het dan de bedoeling dat elk merk in de toekomst een persbericht gaat laten publiceren om zo eenzijdig de kwaliteit van hun producten te benadrukken terwijl het voor de gewone leden verboden is om die kwaliteit bespreekbaar te maken?

Dat wij het niet mogen hebben over de kwaliteit kan ik ergens begrijpen, er zijn nu ongetwijfeld leden die belangen hebben bij een merk waardoor andere merken afgekraakt worden en eigen merken opgehemeld.

Maar dit soort persberichten zijn toch wel extreem eenzijdig, of ligt het aan mij?

Het is toch niet dat je ooit labresults gaat zien van eender welk merk. Dus je koopt altijd een kat in een zak. Je kan alleen hopen
dat het iets goed is. Jammer idd dat er sommige mensen belange hebben in merken waardoor het voor anderen helemaal
onduidelijk word.

Ben ook benieuwd. Goed topic iig.

Konden ze dan niet erbij vermelden over welke batchnummer het ging...

In het buitenland vind je wel labos die voor je testen, maar kennelijk is dat onmogelijk in belgie of nederland.

zoveelste keer... ep is gwn safe altijd al geweest.. wat boeit het als injects pijn.doen... nix... gear moet werken en dat doet het...

Als ze nou eens met labtesten komen.. Heb al meerdere malen batches gehad die dan weer hoger, dan weer lager gedoseerd waren (en ja dit kun je gewoon merken). Heb het gevoel dat ze daar gewoon wat een poeder in een ketel fl*kkeren joost mag weten hoeveel per keer en dan nu met zo'n berichtje even laten weten dat hun spul gewoon goed is. Ehm, nee.

Even vermelden dat ik hier helemaal niets van af wist en ook als site geven we geen waardeoordeel over merken. Dit is wat de leiding van het AAS forum blijkbaar heeft binnengekregen en besloten heeft om te plaatsen. Wat UGLs betreft zijn er geen officiële controleorganen en geen garanties. De risico's zijn te nemen door de gebruiker die zich moet baseren op ervaringen van andere gebruikers. Hoeveel waarde je wilt hechten aan dit persbericht moet je helemaal zelf bepalen. Dit forum is op geen enkele manier verantwoordelijk voor de kwaliteit van UGL producten en biedt enkel een platform van communicatie.

Gaat het enkel om verkeerde verhouding van de olie of ook om de 250mg/ml inhoud?

Gaat het enkel om verkeerde verhouding van de olie of ook om de 250mg/ml inhoud?
Volgens wat er in dat tekstje staat was het gewoon slecht gemixt ed waardoor je PIP kreeg, maar het product zou nog top moeten werken. Jammer genoeg voor hen zei mijn bloedtest wel wat anders toen ik 1000mg zette en bloedresultaat kreeg op 250mg :rolleyes:.

Het zou alle ug labs sieren als er onafhankelijke lab testen werden gepubliceerd ,zou commercial nog voordelen voor ze hebben ook.
iedereen wil best betalen als ze zuivere en goed gedoseerde spullen verkopen.

Zoals jullie allicht al hebben kunnen lezen werd gisteren een persbericht van EP gepubliceerd op dit forum:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik start dit topic niet om het over de kwaliteit van de gear van EP te hebben maar ik stel me wel de vraag wat de bedoeling is van bovenstaand topic?

Is het dan de bedoeling dat elk merk in de toekomst een persbericht gaat laten publiceren om zo eenzijdig de kwaliteit van hun producten te benadrukken terwijl het voor de gewone leden verboden is om die kwaliteit bespreekbaar te maken?

Dat wij het niet mogen hebben over de kwaliteit kan ik ergens begrijpen, er zijn nu ongetwijfeld leden die belangen hebben bij een merk waardoor andere merken afgekraakt worden en eigen merken opgehemeld.

Maar dit soort persberichten zijn toch wel extreem eenzijdig, of ligt het aan mij?

Eerlijk gezegd vind ik dit gewoon de drugsversie van B&F klinken :o

wat een persbericht.. denken ze nou echt dat een straat dealer je 35 a 40 euro terug gaat betalen omdat jouw vial niet klopte?

Volgens wat er in dat tekstje staat was het gewoon slecht gemixt ed waardoor je PIP kreeg, maar het product zou nog top moeten werken. Jammer genoeg voor hen zei mijn bloedtest wel wat anders toen ik 1000mg zette en bloedresultaat kreeg op 250mg :rolleyes:.

Weet je nog welke batch dat was?

Merken bespreken is tegen de regels, dus dit topic gaat hierna dicht. Persoonlijk vond ik het wel zo netjes dat als wij hier een platform bieden, in de vorm van een echt/nep sectie, waar redelijk anoniem handelaren met belangen een merk in diskrediet kunnen brengen er iets van wederhoor gerechtvaardigd is. Denk dat we van het verleden (GG) moeten leren. Ik snap dat het leuk zou zijn om er een soort body en fit ding van te maken maar het is niet meer dan een uitleg van een ug lab. Zelf was ik wel verbaasd over het bericht daar mijn mening over de echt/nep sectie geen geheim is en ik er vanuit ging dat er wel niets mis zou zijn en de negatieve berichten van concurrerende merken/verkopers afkomstig zouden zijn. Dus het niet plaatsen van deze info was geen optie imo.
Verder exact zoals Big T aangeeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven