MuscleMeat

Pesttrap spyware removal remove verwijderen

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Tnx. Ik heb alles gedaan wat er op die site staat maar ik krijg daarna een lijst waar spyhunter niet op staat...

Hmz nu heb ik deze pagina gevonden: [Link niet meer beschikbaar] maar er staat geen link op...

Download

Password: www.devilived.com

Lijkt helaas niet te werken... Als ik wil updaten (bijv. definitions) dan krijg ik "Sorry your username and password cannot be found in our database".

Nochtans de update gedaan die erbij zat.

alé roxxe is here to save the day

krijg toch een speciaal titeltje onder m'n nick hé big geile t?

gvd juist geinstalleerd en zie dat je een werkend account zult nodig hebben

waarom installeer je windows defender niet?

Ik heb al zowat alle spyware programma's geinstalleerd. ik heb er echt zo'n agressieve spyware opzitten en die werd mooi opgepikt door SpyHunter. Windows defender ken ik echter nog niet, die ga ik ff uitpluizen.

Net geprobeerd Windows defender te downloaden maar nu vraagt die weer om een windows "genuine" check...

dacht dat ouwe dbc hier een werkende versie had gezet

heb je geen pc met valid key? kun je anders daarop valideren en op je "niet valid" pc installeren

en tja preventie is altijd beter

gebruik firefox & een goe antivirus zoals nod32

Gebruik ik allemaal, helpt niets tegen deze spyware. Ze maken die ellende steeds hardnekkiger.

misschien een grote ommetoer, maar format je pc, herinstalleer xp en gebruik de system restore punten

kun je dan altijd terug gaan "in de tijd" naar het punt dat je pc 100% is

Helaas allemaal geen optie nu... hopelijk kan iemand nog een goed programma geven.

sjeck dit [Link niet meer beschikbaar]

Ben er eindelijk vanaf! Ging om 'Pesttrap' en bijhorende spyware, en nog wat andere shit als toolbars en adware.

Heb er het volgende voor moeten doen (wellicht nuttig voor wie hetzelfde ooit meemaakt)

Uitvoeren van deze stappen: http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic58391.html

Daarna runnen van:
Ad-aware
Spyware doctor
Spybot - search & destroy
HijackThis

Heb daarna nog paar keer moeten rebooten en herhalen, scannen etc.

Die Spyhunter is trouwens ook rotzooi! Gewoon van wegblijven dus.

Mijn pc flipt helemaal door als ik die Smitfraudfix erop zet. Beide virusscanners raken overspannen

Terug
Naar boven