XXL Nutrition

Peter Aerts stopt met kickboksen

tremendes

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2.909
Lengte
1m86
Massa
102kg
Einde van een tijdperk. Onvermijdelijk maar toch treurig dat het voorbij is.

Laatste partij tegen Tyrone Spong op 30 Juni.

[Link niet meer beschikbaar]

jammer maar wel logisch

Einde van een legende :( maar wel begrijpelijk dattie ermee kapt, wat un held :)

Oo hij gaat verder in new kids,
erg jammer voor de sport, hij blijft mijn held :cool:

Meest inspiratie volle NL'se vechtsporter!

Verstandig besluit, hij is en blijft mr. K-1! Ook een waardig afscheid tegen Spong.

Hij heeft zich duidelijk bewezen als baas, op je 40e nog in de finale van de K1 komen dan ben je gewoon een eindbaas

Zou persoonlijk een iets makkelijkere tegenstander als Spong nemen. Verwacht niet dat Peter gaat winnen, maar goed de easyway zou bij nader inzien ook geen Peter-waardig afscheid zijn.

Jammer dat ie niet die laatste x de K1 heeft gewonnen wat ie altijd graag wou.

4x K1 WGP heeft ie neit gehaald, Alsnog koning als je hem uberhaupt 1 x wint, laat staan 3 x! (en 3 x runner up!)

respect voor deze vechter!

Heel erg jammer maar werd wel tijd..Hopen dat hij die Spong sloopt.

heel erg jammer. maar ik vrees helaas geen winnende afsluiting.
ik d8 eigenlijk al dat ie gestopt was nadat overeem hem pijn gedaan heeft

ik gun hem de winst zeker wel..geweldige vent. en als je die lange slopende gevechten van vroeger ziet....

Kan hij eigenlijk beter tegen bonjasky doen, hebben ze allebei toch nog een mooi afscheid.
Als hij het maar uit zijn hoofd haalt om weer show wrestling te gaan doen.

Werd tijd. Good job Peter.

Of hij die laatste nou wint of verliest dat maakt niet uit.
Eindbaas.

die wedstrijd van hem tegen semmy schilt in de semi finale van het WGP 2010 was echt de dikste wedstrijd van misschien wel het hele grand prix. 3 rondes whoop-ass voor sem schilt

http://www.youtube.com/watch?v=AsNPxyiPVMg

Jammer dat die stopt maar wel het werd wel tijd, niks anders dan respect voor deze K1 legende

Een waardig besluit van een superieure vechter. Kan alleen maar respect voor peter hebben. Wat heb ik in het verleden genoten van lumberjack.

Had hij eerder moeten doen. Wat werd hij afgeslacht in de K-1 finale! Niet normaal.

die wedstrijd van hem tegen semmy schilt in de semi finale van het WGP 2010 was echt de dikste wedstrijd van misschien wel het hele grand prix. 3 rondes whoop-ass voor sem schilt

http://www.youtube.com/watch?v=AsNPxyiPVMg

Jammer dat die stopt maar wel het werd wel tijd, niks anders dan respect voor deze K1 legende

Wel opvallend hoe aerts hier op zijn 40e groter en droger als ooit te voren oogt. Aerts had het jaar ervoor ook al schilt uit de finale gehouden. Ik zal ze missen, de k-1 grandprix was voor mij 10 jaar lang iets om naar uit te kijken.

Terug
Naar boven