XXL Nutrition

Petitie voor Ashraf City, verblijfplaats van de oppositie van Iran

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoyoyo

Novice
Waardering
0
Beste fitnessers en leden, goedenmiddag,

Misschien is het niet de juiste plek, mijn exuses daar voor, maar ik hoop echt op jullie steun en hulp. Zouden jullie het onderstaande willen lezen en aub op de link willen klikken om de petitie te tekenen (online) het duurtniet eens 1 min.

Ik ben jullie erg dankbaar
groetjes Ramon

PETITIE LINK:

Steunashraf.nl - Petitie: Voorkom een politieke en menselijke catastrofe

Petitie voor Ashraf City, verblijfplaats van de oppositie van Iran

Momenteel is er in Nederland een nieuwe actie gestart door de supporters van het Iraanse verzet, zij zijn namelijk een online-handtekeningen actie begonnen.

Zij vragen voor steun aan de verblijfplaats van de Iraanse oppositiegroep in Irak, ongeveer 100 k/m ten noorden van Bagdad. De verblijfplaats bekend als Ashraf City is een stad waar duizenden leden van de Iraanse Volksmojahedin verblijven.

Ashraf City

Het Kamp Ashraf of Ashraf City, zoals de bewoners het Kamp noemen, bevindt zich ten noorden van de Iraakse stad Alkhalis, op bijna 100 km van de Iraakse hoofdstad Bagdad. Het bestaat uit een complex van straten en gebouwen. Het bevat alle soorten educatieve, sociale en sportieve voorzieningen.

Met inbegrip van vier Olympische zwembaden, een winkelcentrum, een dierentuin, een park, een universiteit, een groot voetbalterrein, een "terrorisme-museum" over de aanvallen op de PMOI en haar leden door het Iraanse bewind, een "museum van martelaren", een moskee en zelfs een kerkhof.

Wegens haar grootte en om doeltreffend te functioneren, heeft het Kamp Ashraf ook winkels en bakkerijen, een benzinestation en een eigen verkeerspolitie. Het Kamp Ashraf heeft zelfs een eigen frisdrankenfabriek, waar elke dag duizenden flessen "Ashraf Cola" geproduceerd worden. Voor meer informatie over Ashraf City.

Website: Steunashraf.nl - Hoofdpagina

Bwhahaha ga maar lekker naar een ander forum:roflol:
Hier zitten veelal mensen die een hekel aan dat soort dingen hebben, en alles wat te maken heeft met het midden oosten/islam
Ik heb je petitie getekend maar reken maar niet teveel op steun

Signed.

@ spiertje16: Eens.

Ach, met een beetje geluk staat uncle sam deze zomer in teheran

• Topic Starter Topic Starter
ik dank jullie hartelijk, echt bedankt! elke stem is een stap! en is nodig merci

Als ze al probleemloos 20 jaar in Irak (Ashraf City) zijn gevestigd en onder de 4e Conventie van Genève beschermd worden waarom moet er dan nog een petitie getekend worden ???

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn er niet probleemloos helaas. Het Iraanse regime infiltreert in Irak, bestookt hun, heeft al leden van hun ontvoerd en vermoord. En nu willen een aantal Iraakse parlementsleden die banden hebben met Iran ( en in de afgelopen maanden naar Iran zijn gereist zonder officiele parlementsbespreking) de mojahedin uit Irak hebben, omdat zij de mojahedin beschuldigen van terrorisme en bemoeienis in Irak. Terwijl het Europese Hof dat heeft afgekeurd en zegt dat die leugens onwettig zijn!

maar het is nodig, dus elke stem is echt nodig
hartelijk dank alvast
steun deze mensen die leven en strijdne voor vrijheid!

Locked, geen politieke oproepen op DBB. Zeker niet als het gaat om een discutabele groep als de Volks Mujahedeen. Yoyoyo, DBB is geen politiek platform en het enige wat je hier bijdraagt is je spam voor de Volks Mujahedeen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven