MuscleMeat

Pff Limewire, Frostwire. Allemaal poep!!!

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ik wil gewoon rustig een mp3 liedje kunnen downloaden, maar krijg echt alleen maar gezeik met die p2p programma's over firewalls etc. Heb al tientallen stappen ondernomen, maar niks werkt.

Hoe download jij je muziek? Gebruik je andere programma's buiten p2p?

Tips worden ruim beloond met karma. :)

Usenet only.

me2, alleen nog maar nieuwsgoepen voor mij.
Geen virussen, geen dingen downloaden wat later wat anders blijkt te zijn, en gelijk vanaf het begin volle snelheid.
Hier staat precies uitgelegd hoe het werkt, het lijkt moeilijker als dat het is. Gewoon ff goed doornemen.

http://www.binaries4all.nl/

• Topic Starter Topic Starter
Snap er geen zak van. Moet nzb bestand ergens vinden? Heb nu sabnzdb+ geinstaleerd. Pff dit brengt nog meer frustratie met zich mee. :D

Gewoon Bearshare Pro. Nooit problemen.

Snap er geen zak van. Moet nzb bestand ergens vinden? Heb nu sabnzdb+ geinstaleerd. Pff dit brengt nog meer frustratie met zich mee. :D
NZB bestand maak je door alle bestanden te selecteren die je wil downloaden. Op usenet is alles gerar'ed en als je alle bestanden gewoon selecteert van de film, dan druk je op maak NZB en krijg je een NZB van ongeveer 2 MB. Die importeer je dan in SABnzdb+ (gewoon bestand en dan die nzb kiezen) en dan druk je op starten. Hij gaat dan van zelf downloaden. (Je moet natuurlijk wel eerst een server instellen die je wil gebruiken) Als hij klaar is met downloaden gaat hij hem eerst veryfien, daarna als het nodig is repareren met par2 bestanden (die er automatisch bij zitten) en daarna uitpakken en klaar is je film :)

Hoop dat je hier iets aan hebt

google + blogs doen het ook goed:P

Idd.. qua nieuwere nr's sowieso.

Meestal artiets + titel.mp3 en hij vind em sowieso op google.

ik gebruik lphant sinds kort.. is wel een relaxt programma :)

Usenet. (Eweka.nl + Alt.binz + binsearch.info)

- Maak een account aan op FTD, hier kun je zien wat er gepost etc wordt
- Download het programma; alt.binz (free ware)
- Stel het in (je server van je internet provider moet je even toevoegen)
- Zoek op een site als binsearch.info de bestanden die je nodig hebt en maak een NZB file aan
- Open deze met alt.binz

Klaar.

Met torrents vind ik de meeste shit. (btjunkie, minnova).

SoulSeek voor de onbekende albums/tracks.

vdownloader, kun je de videos van o.a. youtube downlaoden En je kunt gewoon ingeven of je de hele video wilt downloaden of alleen de muziek.

slsknet.org

soulseek, vooral handig als je een minder mainstream muzieksmaak hebt. Is ontzettend veel op te vinden. Niet altijd even snel en handig om mee te werken, maar ik gebruik niets anders.

Terug
Naar boven