AndroidHealthClinic

Pffff, ik wil spieren!

astapopulos

Novice
Waardering
0
Ej mannen,wees eens helder :help: . Kwark, Brinta, Kalkoen, Kippefilet.
Ikke sinds een maand aan't trainen (elke dag) spiermassa en conditie.
Zeg me nu eens hoeveel van welke stof ik dagelijks moet binnenkappen
om tegen deze zomer een kast van een lijf te hebben. :eyebrow:

-> wish you a weighty new-year

minimaal 2gram eiwit/ kg lichaamsgewicht.
drop de conditietraining, dit staat je massawinst in de weg.
en verder voor bulk +/- 50kcal per kg lichaamsgewicht, dus eiwit, vet en kh.
vermijd suikers en verzadigd vet.

btw train niet elke dag, denk aan je rust. train gewoon 3-4x per week op massa en zoals ik zei drop de conditietraining.
ps neem om de 6week een week complete rust.

Conditie is WEL belangrijk voor een bber
Dus cardio mag je doen, mits je voldoende eet.
Ik cardio ook altijd na het trainen en het belemmerd mijn groei niet.
Let wel op dat ik niet super hard of lang hardloop of fiets. Ik fiets een half uurtje op een rustige tempo, gewoon om conditie te houden.

ga niet overdrijven met spinning of dat soort dingen.
Verder ben ik het eens met D. zijn posts

Jopie

Zorg er gewoon voor dat je bij conditie spieren niet overbelast (benen vooral). Als het gaat gewoon op een andere dag en bereken je caloriebehoefte ook aan de hand van je cardio, zodat je genoeg cals overhoudt om je spieren hun werk te laten doen en te laten groeien.

Conditie is WEL belangrijk voor een bber

Waarvoor is dat goed, ik heb altijhd gedacht dat cardio geen toegevoegde waarde heeft tijdens bulken

eeej van gent hah cool da kzit daar ook soms, ge moet s zoeken in de stickies, staat er allemaal goed in uitgelegd en al... elke dag verbrand je een aantal calorien per dag en ge moet elke dag x te veel calorien binnen krijgen dan da je verbrand zodanig da je spieren groeien ma ge moet er ook na kijken da ge ni te veel calorie overschot ebt anders krijg je teveel vetweefsel

D. zei:
btw train niet elke dag, denk aan je rust. train gewoon 3-4x per week op massa en zoals ik zei drop de conditietraining.
ps neem om de 6week een week complete rust.

was ff vergeten heel juist da ier, ge krijgt enkel ne kleerkas als ge ant pitten zijt,je spieren moeten kunnen herstellen en groeien en dat doen ze enkel in rust, ge laat ze afzien als ge traint en ge laat ze herstellen/groeien als ge rust dus min 8uren in je bed doorbrengen zou ik zeggen :D

veel brinta eten :dgewoon eten wat je kunt eten koop mega mass en wey proteine en vreetzo veel je kan

Terug
Naar boven