Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kijk dit is de phil heath die ik wou zien op de arnold en de iron man,natuurlijk wel een stuk droger,maar vergeleken met dit filmpje lijkt hij op die laatste wedstrijden echt klein...
jammer...hier staat hij echt FREAKY BIG! en kan hij gerust een O top 3 scoren mits wat droger.
kijk dit is de phil heath die ik wou zien op de arnold en de iron man,natuurlijk wel een stuk droger,maar vergeleken met dit filmpje lijkt hij op die laatste wedstrijden echt klein...
jammer...hier staat hij echt FREAKY BIG! en kan hij gerust een O top 3 scoren mits wat droger.
Hij heeft idd een flinke pak massa ingeleverd naar de Iron en Arnold toe. Ga je toch bijna afvragen of er iets niet helemaal goed is gegaan met zijn laatste voorbereiding. Benieuwd hoe hij zich op de O gaat vertonen