MuscleMeat

Phil vs Flex

HB89

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
1.269
Lengte
1m96
Massa
118kg
Op deze foto lijkt me duidelijk welke de betere is.

phil zit nog groei in, geef hem de tijd.

totaal andere licht inval, zolang ze niet naast elkaar op het podium staan kun je ze niet vergelijken, maarja dat ik mijn mening

Flex spant zich op, Phil niet :)

Persoonlijk vind ik dat ze tegenwoordig veel minder hard en drogen ogen in vergelijking met flex zijn tijd.
Wil niet zeggen dat Phil enorm groot is en indd nog zal groeien komende jaren.

Enorme fan van Phil, maar Flex is toch een van m'n alltime favorieten.

Flex is één van de mooiste bb ooit, alleen zonde van het latere synthol gebruik.

Flex ftw !

Als je niet beter zou weten, zou t eenzelfde persoon kunnen zijn haha. OT: flex in dit geval

Wat een vergelijking:roflol:

Vanaf de voorkant is het close, vanaf de achterkant niet.

niet discussie waardig.. dat is net als die vergelijkingen waarbij Schwarzenegger er goed uit ziet naast een foto van Coleman.
Iedereen weet dat de werkelijkheid anders is.

Flex is meer cut.

Flex heeft voor mij nog altijd de meest esthetische fysiek ever. Phil op nr 2.

Het licht op deze foto kan mee spelen .maar toch is flex hier op veel droger dan phil
Dus op deze foto krijgt flex de voorkeur ,maar als je ze alle twee droog ziet dan wordt het toch we spannend ,maar helaas zal dat nooit gebeuren ....dus je beetje relatief van de gene die de foto geplaats heeft..

Kwaliteit van de foto van Phil is slechter dan flex + het zou goed kunnen dat de een meer aanspant dan de andere daarom is de vergelijking tussen deze 2 verschillende momenten erg lastig lijkt mij.

Terug
Naar boven