AndroidHealthClinic

Piano spelen

Anoniem_1987_2

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
42
Lengte
1m92
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Wie op dit forum beheerst de kunst van het bespelen van dit authentieke instrument?

Indien ja, hoelang speel je en heb je video's/ luister fragmenten van jezelf?

Nee, m'n zusje daarentegen kan blindelings op een piano spelen, maar die heeft verder ook geen moer te doen de hele dag.

Nope, totaal geen affiniteit met muziekinstrumenten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik speel vanaf mijn 5e piano, op mijn 13e gestopt en op mijn 25e weer opgepakt. Ik ben fan van Chopin. Ik heb geen fragmenten om te laten zien of horen. Aangezien ik geluidstechnicus ben en een kleine studio heb is dit wel vreemd, haha. Ik hou werk en hobby gescheiden.

Ik speel ook elektrische gitaar sinds mijn 16e.

Lastig dit allemaal te combineren met bodybuilding en 2 kinderen.

Ik heb het 12 jaar gespeeld, maar weinig geoefend, enkel het laatste jaar toen probeerde ik iedere dag een uur te spelen. Nu zou ik graag terug privéles nemen. Zou ook nog graag een ander instrument leren bespelen, zal wss saxofoon worden..

Ik speel weleens met m'n blokfluit :D

Ik heb 1 jaar piano gespeeld toen ik 10 was, vond er geen bal aan.
wil het nu wel weer een beetje oppakken dmv boeken etc.
Ik speel trouwens ook gitaar en drums

Ik speel vanaf mijn 5e piano, op mijn 13e gestopt en op mijn 25e weer opgepakt. Ik ben fan van Chopin. Ik heb geen fragmenten om te laten zien of horen. Aangezien ik geluidstechnicus ben en een kleine studio heb is dit wel vreemd, haha. Ik hou werk en hobby gescheiden.

Ik speel ook elektrische gitaar sinds mijn 16e.

Lastig dit allemaal te combineren met bodybuilding en 2 kinderen.

Ik ben ook grote fan van Chopin, en van Liszt ook, alleen is die laatste iets te moeilijk om te spelen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is toch bijna hetzelfde als een piano, het maakt alleen een stuk minder herrie. :D

Het schijnt dat Ronnie ook van tijd tot tijd achter de piano te vinden is.
2i8yq03.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Nice Vipo

Terug
Naar boven