AndroidHealthClinic

Pijne plekken door TES ???

king co ng

Novice
Waardering
0
HEb sinds vorige week erg veel last van mn bil.Doe een kuur van 10 weken van 200 mg Test Enth en 200 mg Deca.Voor mij mn eerste kuur.In 5 jaar trainen.Moet zegen bavalt erg goed en... groei zit er goed in ook mn gewicht.Ik kreeg van de week niet meer de kans om Test Enth te kopen en ben ik over gestapt op de GS.Nou wil het geval zijn dat ik sinds vorige week een erg harde bil heb en amper kan zitten.We trainen met zn 3e en ik ben niet de eenigste die er las van heeft een van de andere jongens die een zwaarder kuur neemt en nu al zo`n 3 jaar kuurt (Niet aan een stuk door) Heeft sinds vorige week een ontstokken bil.Zet al langer tijd bij hem en is altijd goed gegaan tot vorige week waren er geen complicaties.Bij die ander jongen is er verders helemaal niets en is het tot nog toe alleen bij ons zo.

Moet wel zegen dat het zetten in een schonen nette ruimte is gebeurt en we handen en bil gewassen hebben voor het zetten.Het is tevens ook met een schone naald gebeurd waar we altijd goed op letten en zonder lucht belletjes gezet.Is goed in de spier gezet.

Vroeg me af of jullie mischien een idee hebben wat er fout gegaan kon zijn en of dit vaker voor komt

Thanks

mss een belangrijke zenuw geraakt en wat vuil in het wondje gekropen ofzo...kan volges mij verschillende oorzaken hebben...echt veel weet ik er niet van...maar denk dat er hier nog wel zulke posts te vinden zijn mocht je geen reactie krijgen :)

ff searchen mischien?

probeer ook niet altijd in je bil te zetten,rouleer ook.Ik weet niet hoeveel keer je de plekken al aangeprikt heb.Uit ervaring weet ik dat ik na 2x steken er wel wat ophopingen kunnen ontstaan waardoor het bindweefsel erg geiriteert raakt en dan een ontsteking krijgt.Probeer ook je benen en eventueel je schouders te zetten.
Ontzie de glutes.

Wat ook handig is, is om even met een alcoholdoekje op de plek waar je injecteerd schoon te maken en ook even je naald met dat doekje.

Kukkeledeh zei:
Wat ook handig is, is om even met een alcoholdoekje op de plek waar je injecteerd schoon te maken en ook even je naald met dat doekje.

Niet met je tengels aan die naald komen! Die is steriel als ie uit de verpakking komt.

Ook niet te snel de vloeistof naar binnen willen duwen.

Terug
Naar boven