Fitness Seller

Pijnlijke bijwerking

Giant to be

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
96kg
Vetpercentage
9%
Gasten!

Elke keer wanneer ik test zet krijg k de zelfde bijwerkingen (ik ondervind veel bijwerkingen van test) zoals: overmatig zweten, ook snachts.. Snurken, hoge bloeddruk, in principe alles behalve acne.

Nu heb ik 1 'bijwerking' waar ik me wel zorgen over maak en vroeg me af of andere mensen hier ook last van hebben.

Elke nacht word ik midden in de nacht wakker, met een flink stekende pijn in mijn linker bicep aan de binnenkant. Enige manier om hier vanaf te komen is door op mijn rug te gaan liggen (zo kan ik niet slapen) Wanneer de pijn weg is en ik weer op mijn zij/buik ga slapen heb ik al snel weer die stekende pijn.

Iemand een idee?

Mvg

klinkt toch alarmerend.

is wrschl gelegen aan de slaaphouding. maar dat zou net even goed een symptoom van wat anders kunnen zijn...

over hoeveel test spreken we hier trouwnes? als het maar iets simpel is als 500mg, zou ik toch eens bij de huisdokter langsgaan.
bloeddruk probleem met test is ook niet zo courant eigenlijk.

beter huisarts eens gaan en laten checken allemaal.

klinkt toch alarmerend.

is wrschl gelegen aan de slaaphouding. maar dat zou net even goed een symptoom van wat anders kunnen zijn...

over hoeveel test spreken we hier trouwnes? als het maar iets simpel is als 500mg, zou ik toch eens bij de huisdokter langsgaan.
bloeddruk probleem met test is ook niet zo courant eigenlijk.

beter huisarts eens gaan en laten checken allemaal.

Huisarts lijkt me enige goede advies hier inderdaad. Het is een vreemde bijwerking dat met je arm??

Hogere bloeddruk heb ik persoonlijk ook wel last van maar daar neem ik meidoornbes supplement voor wat prima werkt. Snurken doe ik ook meer als ik ON ben. Ook schrik ik vaak op het moment dat ik in slaap val de eerste x. Daarna val ik gewoon in slaap.

• Topic Starter Topic Starter
Heb sowieso al van mezelf een hoge bloeddruk, slik hier ook ACE blokkers voor. Lijkt me niet dat dit een bloeddruk gerelateerde bijwerking is? Vannacht anders is bloeddruk meter naast mijn bed leggen en meteen bloeddruk meten wanneer ik pijn ondervind.

---------- Post added 28 May 2013 at 12:45 ----------

Zit nu op 500mg, met 40mg winstrol. Hiervoor had ik last bij +- 700mg en provi

Mijn ervaring met orals is dat deze sterker bloeddrukverhogend zijn dan bijvoorbeeld test-e only.
40mg is niet heel veel, maar ik heb op 50mg toch echt wel minimaal 2 caps van de meidoornbes nodig per dag. Mijn bloeddruk is van nature erg laag overigens.

Heb je overigens veel last van bloat? Dat verhoogd namelijk ook aanzienlijk je bd.

22 jaar en aan de bloeddruk medicatie..doe je goed...
erfelijke aandoening of iets dergelijks?

Mijn ervaring met orals is dat deze sterker bloeddrukverhogend zijn dan bijvoorbeeld test-e only.
40mg is niet heel veel, maar ik heb op 50mg toch echt wel minimaal 2 caps van de meidoornbes nodig per dag. Mijn bloeddruk is van nature erg laag overigens.

Heb je overigens veel last van bloat? Dat verhoogd namelijk ook aanzienlijk je bd.

Heb 50mg winny only gerunt, bloeddruk ging helemaal niks omhoog. Eerder zelfs lichtelijk naar beneden.

Is inderdaad erfelijk, op mijn 17e aan de medicatie gegaan met een bloeddruk van 180 om 80

zit aan de binnenkant van je arm niet je slagader?!
dit kan anders duiden op hartproblemen neem ik aan?
zoja zeker een bezoek aan de dokter

of is het echt je bicep?

Is niet mijn bicep nee, zit in mijn arm. Hart is 2 jaar geleden onderzocht ivm bloeddruk, lijkt me sterk dus dat er iets mee aan de hand is.

Pijn zit ergens 10cm vanaf mijn oksel richting mijn elleboog ongeveer.

Maar vind het raar dat ik deze pijn enkel heb tijdens het slapen, als ik verkeerd (lees: niet op rug) slaap

Heb moeilijk weinig zin om hiervoor naar de dokter te gaan, als er eenmaal in je dossier staat dat je anabolen gebruik krijg je het er nooit meer uit en zullen ze later bij elk kwaaltje zeuren over vroeger anabolen gebruik.

Internist waar ik bij zit weet dat ik anabolen gebruik (enkel winstrol, wat geen negatief effect zou horen te hebben op mijn bloeddruk) Nou heb ik er niet veel vertrouwen in dat hij erg veel van anabolen af weet aangezien hij ook ff lekker moest googlen naar mogelijke hypertension bij winny...

Laatst bewerkt:
Nope, run het met 40mg winny om dat tegen te gaan. Werkt goed. Zit nu ook in cut, dus hou zo goed als geen vocht vast

Snap sowieso niet waarom je AAS neemt als je al tot een risicogroep behoort

Heb je overdag ook veel last van hartkloppingen?

Heb je overdag ook veel last van hartkloppingen?

Wel is, maar niet veel. Vaak enkel na inspanning, of het nemen van een fat burner (dexaprine)

En of ik binnen een risico groep val, mijn hart zou gezond zijn, mijn cholesterol is/was perfect, mijn onderdruk is perfect. Het enige waar ik last van heb is mijn bovendruk waar ik medicatie voor slik. Ik denk dat iedereen voor zichzelf de beslissing maakt om wel of niet te kuren.

Wel is, maar niet veel. Vaak enkel na inspanning, of het nemen van een fat burner (dexaprine)

En of ik binnen een risico groep val, mijn hart zou gezond zijn, mijn cholesterol is/was perfect, mijn onderdruk is perfect. Het enige waar ik last van heb is mijn bovendruk waar ik medicatie voor slik. Ik denk dat iedereen voor zichzelf de beslissing maakt om wel of niet te kuren.

Is idd jouw keuze, maar pijn in linkerarm kan wel iets met het hart te maken hebben... Keuze om naar een dokter te gaan of te stoppen ligt ook bij jou. Maar ik zou in jou geval geen onnodig risico lopen...

Al naar de dokter geweest?

Nope, kijk het nog even aan. Zoals ik al eerder zei zit ik niet te wachten dat het in mijn dossier komt te staan. Zit wel te denken aan de anabolen polikliniek, zonder verwijzing van huisarts. Dan komt het niet in mijn dossier te staan neem ik aan?

Okay, slim van je! :thumbs: :o

Terug
Naar boven