XXL Nutrition

pijnlijke scheten

embryo

Advanced Bodybuilder
Waardering
81
Nog nooit gehad maar nu dus... Moet heel de tijd ruften, maar net daarvoor als ze zich "ophopen" lijkt het alsof iemand een mes in mijn darmen heeft gestoken.
Iemand nog al gehad?

heb je al eens een mes in je darmen gehad dan? vind het altijd wel grappig als mensen eeen pijn omschrijven met iets wat ze eigenlik ook nog nooit gevoeld hebben :p

misschien een kleine blokkage in de darmen, hoe lang is het geleden dat je nog eens bent gaan kakken?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben al de hele dag aan het kakken, en ook aan het kotsen trouwens.
Vreemde is dat ik gewoon "wat mottig" ben, maar mij niet echt ziek voel.

Voedselvergiftiging... Je spijsverteringstelsel wil gewoon van wat slechte shit af.

mijn scheten zijn alleen pijnlijk voor mijn omgeving:)

infacol

haha nee persoonlijk nog nooit last van gehad :roflol:

Toch je vriendje eens vragen of hij wat liever voor je is ;-)

Bulken + moeilijk naar wc kunnen gaan en dit voor een paar dagen, resulteert in die steken in je darmen. Heb dit ook soms.

Gewoon wachten tot je "shit" weer vloeibaar wordt, en dan naar de wc gaan. Bereid je wel maar voor op een halfuurtje WC waarbij er gewoon constant soep langs achter naar buiten loopt, ( en dan bedoel ik dus echt een half uur constant sch**ten :D), waarna je met het wc-papier bijna niet aan je rondelle kunt komen omdat die zo brandt :mad:

Waar zit de pijn, rechtsonder bij je buik ??

Ik moet ook hele dag kotsen om niets gewoon goed gevoel, richting ziekenhuis en half uurtje later werd ik geopereerd.. Blinde darm ontsteking

Heb er ook al een tijdje last van. Mijn hele aars is er branderig van. Echt heel irritant, denk idd dat het aambeien zijn.

Bedoel je met die steken niet gewoon een soort van kramp?

Kan zoveel zijn ..
Onsteking
Lactose-intolerantie
Krampen
...
Je moet wat preciezer zijn met je omschrijving bv voedingsschema al geven en kijken of je genoeg vezels binnen krijgt !

Terug
Naar boven