Fitness Seller

Pijnlijke shots.

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Gister weer geinjecteerd....

Ging niet geheel naar wens: heb 4 x keer moeten prikken voor 2 injecties :(
1 keer kwam dr bloed mee tijdens aspireren, dus maar meteen teruggetrokken en mn rechterbeen gepakt.

Heb de doseringen test enanth en boldenone verhoogt....ben van 250 naar 375 gegaan met de test en van 200 naar 300 mg boldenone/week.

Nu heb ik op de plek waar ik de test gezet heb een behoorlijk spierpijn gevoel, had vandaag benen willen trainen maar daar heb ik maar van afgezien.

Hoop volgende week weer meer succes te hebben.

Leviathan zei:
Gister weer geinjecteerd....

Heb de doseringen test enanth en boldenone verhoogt....ben van 250 naar 375 gegaan met de test en van 200 naar 300 mg boldenone/week.
Mag ik vragen waarom?

• Topic Starter Topic Starter
ScHrOeFjE zei:

Op advies van DBC01 ben ik met de boldenone van 200 naar 300 mg gegaan. Heb de test ook maar meteen iets verhoogt. Die 100 mg moet volgens DBC een groot verschil geven.

dream warrior zei:
iets trager injecteren helpt bro

Had ook al de indruk dat het daar wat mee te maken zou hebben.

Thnxs bro.

Edit:

You must spread some Reputation around before giving it to dream warrior again.

Mijn ervaring met injects in je benen is dat het veel pijnlijker is dan in je bil,heb al aardig wat weg-geprikt in mijn billen en weinig last gehad.
Heb vorige week voor het eerst in mijn been geinjecteerd,en jezus wat een pijn 2 dagenlang!!
Leek wel of ik 20 setjes kniebuigen had gedaan!!

portier zei:
Mijn ervaring met injects in je benen is dat het veel pijnlijker is dan in je bil,heb al aardig wat weg-geprikt in mijn billen en weinig last gehad.
Heb vorige week voor het eerst in mijn been geinjecteerd,en jezus wat een pijn 2 dagenlang!!
Leek wel of ik 20 setjes kniebuigen had gedaan!!

je moet hem vrij hoog zetten en aan de buitenkant beetje schuin erin. als je te laag doet kan het gaan lekken naar je knie en dat wil je niet :p paar x gehad kan je paar dagen niet lopen is je poot helemaal stijf :D

Had hem goed hoog en aan de buitenkant gezet, en met een 0,6-25 naaldje.
En de pijn zat echt op de plek waar ik de inject had gezet.

portier zei:
Had hem goed hoog en aan de buitenkant gezet, en met een 0,6-25 naaldje.
En de pijn zat echt op de plek waar ik de inject had gezet.

Idd....maar met bv test enanth schijnt t vrij normaal te zijn...mn supplier heeft er zelf ook last van. De boldenone voel ik niet eens....

Mmmm raar ik heb het juist met boldenone,maar wie mooi wil zijn mot pijn lijden!!!

De Boldenone van GS heeft iets meer alcohol in zich waardoor je wat prikkende pijn voelt. Test enanthate mag volgens mij echt helemaal geen pijn doen, da's puur het hormoon met de olie.
Zorg ervoor dat je netjes injecteert, vervolgens l a n g z a a m spuit dus neem er de tijd voor!

Terug
Naar boven