XXL Nutrition

Pijnlijke test prop

Narcotik

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Hey DBB'ers,

ik heb test prop liggen van 100mg/ml en heb gistere de eerste gezet. De pijn is ondragelijk.

Iemand enig diee of het helpt dat ik er B12 bij toevoeg of steriele olie??

Test-p staat er wel om bekend dat het pijnlijk is idd.

Ibu erbij nemen?

niks aan te doen, alle test p van ug zijn niet te harden :( of je moet hg kunnen krijgen anders lekker overstappen op sust of enanth.

• Topic Starter Topic Starter
Test-p staat er wel om bekend dat het pijnlijk is idd.

Ibu erbij nemen?

Injectie zelf is niet pijnlijk maar vooral de dag erna, heb gisteren 0,75 test prop en 1ml tren a geïnjecteerd, heb deze nacht slecht geslapen en stond deze ochtend op met vreselijke pijn. Vriend van me heeft net hetzelfde geïnjecteerd maar dan 1ml test prop en 0,75ml tren a beide van dezelfde batch en merk en die heeft niets last.

Kan het ook gewoon zijn dat mijn lichaam 'allergisch' is aan deze stof want als dat zo het geval is schakel ik liever over naar test e.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 13:26 ----------

niks aan te doen, alle test p van ug zijn niet te harden :( of je moet hg kunnen krijgen anders lekker overstappen op sust of enanth.

Ik las ergens op amerikaanse forums dat je je test prop kunt 'uitdunnen' met steriele olie zodat de hoeveelheid per ml minder is dus alsook minder pijnlijk. Iemand enig idee waar ik deze olie kan kopen??

Morgen ga ik het eens proberen uit te dunnen met B12, volgens sommige zou dit ook helpen.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 13:29 ----------

Vorig jaar heb ik ook hetzelfde merk test prop geïnjecteerd. Heb na 2 injects moeten stoppen omdat ik als een kreupele liep en erg ziek was.

Kun je beschrijven wat je precies voelt en waar je precies last van hebt?

Kun je beschrijven wat je precies voelt en waar je precies last van hebt?

Me schouder is gewoon wat stijf maar de pijn is dragelijk. De pijn in me glute maakt me echt kreupel, ik voel constant druk op de injectiekant, het is heel gevoelig. Maandag rond 16u had ik geïnjecteerd, heb toen die nacht heel erg slecht geslapen. Ben 's ochtends wakker geworden met koorts, moe, geen honger (grieperig gevoel) heb er nu nog steeds last van maar iets minder.
Straks probeer ik een quad injection met 1ml vit b12 in de spuit. Als de pijn nog steeds ondragelijk is ga ik sust250 of tren e halen want zo kan ik echt niet verder...

Maatje van me is met nethetzelfde bezig als mij, zelfde batch, zelfde merk alleen 1ml prop eod tov 0,75ml prop eod en hij heeft van niets last..

Kan het een allergische reactie zijn van mijn lichaam op de prop of??

75mg eod of 37,5ed. Wat gaat het minste pijn doen? Mensen met ervaring??

Terug
Naar boven