Fitness Seller

Pinda Power: Ryu's avonturen op Curacao

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Wie denkt dat Ryu verzopen is tussen de tuimelaars heeft 't mis al kan ik me goed voorstellen dat je denkt dat het hem óf te goed afgaat óf zo slecht dat hij er geen nieuws over wil brengen.
Ryu zegt geplaagd te worden door een langzame verbinding tussen zijn Pauper-Dushi internet-café en de servers van DutchBodyBuilding. Het zou dit keer niet geheel aan de DBB server liggen maar ook voor een belangrijk deel aan de provider van het het café.

Vandaar hier een update door opa, van wat ik heb begrepen van z'n chat-krabbels.

In het kort: Ryu ís bruin, maar helemaal thuis is ie nog niet.
Binnenkort komt zijn derde verhuizing eraan en dan hoopt ie een eigen internetverbinding te hebben zodat ie iets langer online kan zijn dan de 30 minuten die hem 8 euro kosten in het dichtst bijzijnde café.

De dames van z'n team zij allemaal Hollandse zeeleeuwen, model slagschip zoals wij die kennen, en meer dan beleefde collegialiteit is dan ook overbodig.

Z'n werk betreft vooral de educatieve kant van dolfijnen trainen en dat is nou net wat ie niet zo voor ogen had; Pinda is liever van de shows maar hij mag zich nu meer bezig gaan houden met de andere doelen die men met flippers voor ogen heeft. Hierbij wordt ie dagelijks 10 uur op de huid gezeten door een strenge ouwe Antilliaan die hem geregeld op z'n fl**ker geeft. :D

De sportschool is duur (€50 p.m.), klein en de dumbbells hebben een max van 32kg. Niet ideaal dus. Z'n dieet probeert ie één dezer dagen weer helemaal op de rit te hebben. Ondertussen kwijnt ie met Snuitje en Staartje aan zijn zijde weg bij de gedachten aan een voldane training met opa gevolgd door een heerlijke schranspartij BB-voer :roflol:

Ik voorzie dus een uiterst prettige herfst als Ryu weer terugkeert en besloten heeft dat 'ie z'n gym en z'n trainingsmaatje verkiest boven een eenzaam bestaan als dolfijnen-ballerina. :D

Meer nieuws op www.pinda-power.com, wekelijkse updates met leuke foto's en meer verhaaltjes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ryu heeft vis genoeg voor de eiwitten daarzo :D Leuke post DBC

hoi ryu :hello:

en praat hij al een beetje Papiamentu swa ?

maar hey, wens hem maar alle plezier en tijd van zijn leven daar :thumb:

Leuk om wat te horen van Ryu.

Hoop dat je het nog heel leuk gaat hebben daar.

Ey leuk dat je dat doet DBC01 ik ben daar ook geweest wel smerige amerikanen had je daar rond lopen voor de rest hoop dat het leuk is daaro Ryu

Bravo2 zei:
Ey leuk dat je dat doet DBC01 ik ben daar ook geweest wel smerige amerikanen had je daar rond lopen voor de rest hoop dat het leuk is daaro Ryu

ik ken nog wel wat strandwachten daar die daar wel raad mee weten ;)

Doe em de groeten van me als je em weer spreekt,ouwe.

Lijkt me leuk om een keer met pinda te duiken daar.

PS.

Voor zijn haters : Voor een redelijk bedrag zal ik zijn luchtkraantje wel dichtdraaien in de diepte ;)

heeeee!!! THE FONS :D

Sinlath zei:
ik ken nog wel wat strandwachten daar die daar wel raad mee weten ;)

Welke strandwachten???
Ik heb ruim 1/4 van mijn leven daar gewoond (Jan Sofat) en moet ze nog tegen komen,Verwar je de drugsrunners nu met baywatch? :D

dat ze dieet moeilijk vol te houden is daar was te verwachten..wel top van dbc(onze schrijver)dit verhaaltje.grts

Leuk om weer wat van onze prins pinda te horen :)

Ik had het recht om een keer bij hem te pitten. Aardige gast en leuke ouders. Doe hem maar de groeten.

Emile zei:
Leuk om weer wat van onze prins pinda te horen :)

Ik had het recht om een keer bij hem te pitten. Aardige gast en leuke ouders. Doe hem maar de groeten.

:finger:

OFFTOPIC: Emile ga je naar armin only dit jaar? ik was vorig jaar geweest, zeker vet!

martie zei:
:finger:

OFFTOPIC: Emile ga je naar armin only dit jaar? ik was vorig jaar geweest, zeker vet!

:D :D :D :D

Armin was zeer top. Ik ging behoorlijk uit mijn dakkie en dat op water. Normaal drink ik veel bier, maar dat ga je wel merken op den duur. Op die manier heb ik van elke beat lekker genoten. Alleen veel te kort, had wel een paar uur langer kunnen duren. Dit jaar zeker weer :cool:

Leuk even zo'n update:thumbs:

SCREWBEAST zei:
Welke strandwachten???
Ik heb ruim 1/4 van mijn leven daar gewoond (Jan Sofat) en moet ze nog tegen komen,Verwar je de drugsrunners nu met baywatch? :D

doelde eigenlijk op die strandwacht die nu op aruba is aangehouden in die holloway zaak..

amerikaanse, nederlandse antillen, strandwacht ? ;)

ok hij was wat ver gezocht

Terug
Naar boven