AndroidHealthClinic

Pindakaas

Tallboy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
90kg
Hallo, ik ben nieuw op dit forum.

Ik heb een vraag over het maken van een schema,is het verstandig om om 10:00 4 boterhammen met pindakaas, 12:00 4 stuks & 15:00 4 stuks te eten?
omdat ik op school zit kan ik geen warme maaltijden maken.

Thanks!

Laatst bewerkt:
Is het al vrijdag?

Als je neit anders kan, dan kan je niet anders.
Zelf zou ik wel verschillende broodjes maken...kaas, ham-kaas, pindakaas, jam, etc.

Zou de helft op je buik smeren voor abs te creëren.

srs: eet gevarieerd en haal gewoon je dagelijkse macro's

Je hoeft op school ook geen warme maaltijden te maken hoor. Dit kun je prima thuis doen en mee naar school eten in je pauzes. Nu in plaats van 4 stukken brood met pindakaas eet je dan gewoon je voorbereide maaltijd :)

misschien wat meer afwisselen, nu eet je een groot deel van de dag en dus de week hele tijd het zelfde, gaat ook vervelen. verder gewoon wat Stylve zegt.

misschien wat meer afwisselen, nu eet je een groot deel van de dag en dus de week hele tijd het zelfde, gaat ook vervelen. verder gewoon wat Stylve zegt.

Ieder mens verschilt ook kwa behoefte aan variatie he, ik eet nou onegeveer een half jaar (op avondeten na) hetzelfde en het bevalt me nog steeds prima :)

Post de rest van je schema eens, in principe is er niks mis met boterhammen met pindakaas maar ik denk dat je zo niet echt uitkomt met de verhoudingen. je mist nogal wat eiwitten zo

Het kan maar je kcal stijgt wel behoorlijk.. 12 boterhammen is al snel 1200 kcal aan pindakaas (+- 15 gr a 100 kcal per boterham). Dan heb ik het brood nog niet eens mee geteld.

Terug
Naar boven