XXL Nutrition

Piranha 3D

Kwam er niet het één en andere tietwerk in de film voorbij ?

Ik weet niet of dat de slechtheid van de film kan compenseren ?

vissen die mensen op eten , verhaal zit alleszinds wel goed

Ik hoorde van iemand dat hij op de dames na echt schijt was, zelfs in 3d, maar dat is natuurlijk aan de trailer ook al te zien.

Ik hoorde van iemand dat hij op de dames na echt schijt was, zelfs in 3d, maar dat is natuurlijk aan de trailer ook al te zien.

Idd, heb ook gehoord dat het een enorm slechte combinatie was van komedie en thriller. Om die reden ben ik dan maar nog een 2de maal naar Inception gaan kijken.

Bijna 7/10 op IMDb dat klinkt als een redelijke horror, en het 3D zal het wel interessant genoeg maken om eens te kijken. Maar ik wacht wel tot ie ergens te downloaden is.

Hij was echt bagger, was echt zo'n cliche film ..

70% is t**ten en 20% gore 10% droge humor

Je zal wel Amerikaanse humor bedoelen, droog =meer Brits.

Maar hoe was de 3D dan? En was ie helemaal voorspelbaar?

ben afgelopen woensdag geweest... zit 1 scene van een paar minuten in dat riley steele en kelly brook compleet naakt onder water tegen elkaar aan gaan zwemmen en zoenen enzo... that was good entertainment. voor de rest veel t**ten, mainly siliconen, dat wel...

het verhaal was niet echt goed, de piranha's waren heeeel nep, het 3D gebeuren voegde imo vrij weinig toen aan de film... vond er wel een aantal toffe scenes in zitten, best een aantal keer kunnen lachen. schrikmomenten waren op een gegeven moment voorspelbaar, net als dat je wist wie er als volgende opgegeten ging worden. sommige scenes dat iemand werd opgegeten waren zo onduidelijk dat ik niet eens zag wat er gebeurde.

er zaten ook nog wel redelijk wat flaws in de film... bijvoorbeeld in 1 scene gaat de moeder van de hoofdrolspeler haar kinderen, "het vriendinnetje" van haar zoon en 1 wild wild girl redden van een boot... zonder dat ze die wild wild girl OOIT hebben ontmoet weten ze haar wel bij de naam te noemen....

allemaal dat soort kleine flaws. oh ja.. die kinderen acteerde ook echt crappy

al met al heb ik me redelijk vermaakt omdat de chick waar ik mee was werkelijk van elk schrikmoment zich de pl**ris schrok + de grappige scenes af en toe de moeite waard waren + de nudity erg goed te doen was + dat ving rhames altijd een baas is + dat eli roth een grappig bijrolletje had

6.2/10

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven