BOGOSSE00
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 12%
Dit is mijn kuur waar ik momenteel in 7e week zit:
Wk1-10 500mg Test E ew
vandaag dus m'n 7e inject test E (Cido) gezet en voel eerlijk gezegt na 7weken nog niet wat ik had verwacht..
Stats 7weken geleden:
-102kg
-Voelde me prima, geen vermoeidheid niks gewoon
Stats nu na 7weken:
-105 kg ??
-Krachtstats niet meer dan 20% gestegen
-Voel me redelijk vermoeid maar dit gaat weg wanneer ik begin te trainen.
-Ga in de gym echter als een beest tekeer maar voel daarnaast weinig tot niks van aggressiviteit/opvliegendheid..
-Wel wat meer massa op mn armen & rug maar niet echt om wow van te zeggen..
-ook wel wat droger geworden, wat meer aders & aflijning ( ongeveer 2% vetdaling)
Mn voedingsschema zit helemaal goed en eet net op onderhoud & heb niet of toch bijna niet gecheat aan mn voedingsschema .
Heb ik hier nu te maken met fake gear want weeet het echt niet meer..
Mn gear heb ik meegenomen uit Egypte uit de plaatselijke apotheek.
Verder ben ik wat aan het afwachten of ik bloedtests zou doen om het zeker te weten want mn huisarts is voorzitter & hoge pief in de sportraad dus zou niet zo makkelijk zijn om bij hem bloed te laten trekken..
Khoop dat iemand me kan verder helpen
Wk1-10 500mg Test E ew
vandaag dus m'n 7e inject test E (Cido) gezet en voel eerlijk gezegt na 7weken nog niet wat ik had verwacht..
Stats 7weken geleden:
-102kg
-Voelde me prima, geen vermoeidheid niks gewoon
Stats nu na 7weken:
-105 kg ??
-Krachtstats niet meer dan 20% gestegen

-Voel me redelijk vermoeid maar dit gaat weg wanneer ik begin te trainen.
-Ga in de gym echter als een beest tekeer maar voel daarnaast weinig tot niks van aggressiviteit/opvliegendheid..
-Wel wat meer massa op mn armen & rug maar niet echt om wow van te zeggen..
-ook wel wat droger geworden, wat meer aders & aflijning ( ongeveer 2% vetdaling)
Mn voedingsschema zit helemaal goed en eet net op onderhoud & heb niet of toch bijna niet gecheat aan mn voedingsschema .
Heb ik hier nu te maken met fake gear want weeet het echt niet meer..

Mn gear heb ik meegenomen uit Egypte uit de plaatselijke apotheek.
Verder ben ik wat aan het afwachten of ik bloedtests zou doen om het zeker te weten want mn huisarts is voorzitter & hoge pief in de sportraad dus zou niet zo makkelijk zijn om bij hem bloed te laten trekken..
Khoop dat iemand me kan verder helpen
Laatst bewerkt: