XXL Nutrition

Placebo effect ??

BOGOSSE00

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Dit is mijn kuur waar ik momenteel in 7e week zit:
Wk1-10 500mg Test E ew

vandaag dus m'n 7e inject test E (Cido) gezet en voel eerlijk gezegt na 7weken nog niet wat ik had verwacht..
Stats 7weken geleden:

-102kg
-Voelde me prima, geen vermoeidheid niks gewoon

Stats nu na 7weken:
-105 kg ??
-Krachtstats niet meer dan 20% gestegen ???
-Voel me redelijk vermoeid maar dit gaat weg wanneer ik begin te trainen.
-Ga in de gym echter als een beest tekeer maar voel daarnaast weinig tot niks van aggressiviteit/opvliegendheid..
-Wel wat meer massa op mn armen & rug maar niet echt om wow van te zeggen..
-ook wel wat droger geworden, wat meer aders & aflijning ( ongeveer 2% vetdaling)

Mn voedingsschema zit helemaal goed en eet net op onderhoud & heb niet of toch bijna niet gecheat aan mn voedingsschema .

Heb ik hier nu te maken met fake gear want weeet het echt niet meer..???
Mn gear heb ik meegenomen uit Egypte uit de plaatselijke apotheek.
Verder ben ik wat aan het afwachten of ik bloedtests zou doen om het zeker te weten want mn huisarts is voorzitter & hoge pief in de sportraad dus zou niet zo makkelijk zijn om bij hem bloed te laten trekken..

Khoop dat iemand me kan verder helpen

Laatst bewerkt:
Stats nu na 7weken:
-105 kg ??
-Krachtstats niet meer dan 20% gestegen ???
-Voel me redelijk vermoeid maar dit gaat weg wanneer ik begin te trainen.
-Ga in de gym echter als een beest tekeer maar voel daarnaast weinig tot niks van aggressiviteit/opvliegendheid..
-Wel wat meer massa op mn armen & rug maar niet echt om wow van te zeggen..
-ook wel wat droger geworden, wat meer aders & aflijning ( ongeveer 2% vetdaling)

Mn voedingsschema zit helemaal goed en eet net op onderhoud & heb niet of toch bijna niet gecheat aan mn voedingsschema .

Wat had je verwacht dan? Dubbel de gewichten ineens? Je eet op onderhoud dus zo monsterlijk groeien ga je dan niet. Wil je meer groeien dan moet je meer eten. Om het even te sommeren:

- Je kracht is omhoog tot 20%
- Vermoeid (normaal tijdens een kuur)
- Gaat als een malle in de gym
- Meer massa
- 3 kilo zwaarder, 2% daling in vet, meer definitie en vasculariteit

Als je het bovenstaande leest dan zie ik gewoon goede resultaten dus niet meteen de gear de schuld geven.

3 kilo zwaarder en 2% vet dalen is tog 4 a 5 kilo massa pakken of kan ik niet rekenen?

en verwacht niet te veel van een test E kuurtje.

• Topic Starter Topic Starter
3 kilo zwaarder en 2% vet dalen is tog 4 a 5 kilo massa pakken of kan ik niet rekenen?

Vocht niet vergeten hé..

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 14:19 ----------

Maatje van me heeft na 2weken tbol nog veeeeeeel hogere krachtstats behaald die ik nu zelf nog niet heb ..? Heb hem zn volledige kuur opgevolgd & kan zeggen dat hij ondanks dat het een "lichte kuur " was, veel meer aanziekelijke vvm aankwam .

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 14:21 ----------

Wat had je verwacht dan? Dubbel de gewichten ineens? Je eet op onderhoud dus zo monsterlijk groeien ga je dan niet. Wil je meer groeien dan moet je meer eten. Om het even te sommeren:

- Je kracht is omhoog tot 20%
- Vermoeid (normaal tijdens een kuur)
- Gaat als een malle in de gym
- Meer massa
- 3 kilo zwaarder, 2% daling in vet, meer definitie en vasculariteit

Als je het bovenstaande leest dan zie ik gewoon goede resultaten dus niet meteen de gear de schuld geven.

Sja , khad er gewoon meer van verwacht..
Ik heb voor de kuur echter nooit zo strikt aan mn dieet gehouden dus dat kan die toenames verklaren.. Ik twijfel echt aan de gear

aggressiviteit/opvliegendheid.. Zit ook in het aard van het beestje en als je 't mij vraagt zit dat ook voor een groot deel in je kop.

Zit op moment ook op Test-e (en primo) en ik heb er totaal geen last van. Op een wat hoger libido en vermoeidheid na, voel ik me eigenlijk niet veel anders.

Kracht is bij mij ook niet noemenswaardig omhoog gegaan. ;)

Je had gewoon meer moeten eten. Als je twijfelt aan de gear, laat je bloed opnemen, privaat, bij Medimark / Check-U. Je hebt geen test protocol gevolgd dus het enige wat je uit het resultaat kan halen is of er daadwerkelijk testosteron in je gear zit (niet hoeveel) maar dat is dan ook hetgeen waar je aan twijfelt. Ik kan je aan de hand van wat je verteld al zeggen dat je gear waarschijnlijk gewoon goed is. Daarnaast moet je niet met andere gaan vegelijken want wellicht heeft hij wel z'n dieet aangepast aan zijn doelen en heeft hij het zodoende bereikt.

Ik weet niet of ze ook zulke spullen testen, maar misschien hier eens aankloppen, misschien weten zij wel raad?
http://www.drugs-test.nl/

Of kan je niet gewoon je bloedwaarden laten controleren bij een andere arts?

• Topic Starter Topic Starter
Zal mn bloed maar eens laten onderzoeken dan, is de enige optie & zekerheid.

Lijkt wel of men tegenwoordig denkt dat aas wondermiddelen zijn.
+ 3 kg en 2% lager in vet is gewoon netje imo.

Veel fake, zeker de apo's in de toeristische gebieden!
Post ze es in de echt of nep sectie.

Probleem is je voeding net op onderhoud eten in een kuur gaat imo echt nergens over... minimaal 1000 kcals boven je onderhoud gaan zitten imo

Probleem is je voeding net op onderhoud eten in een kuur gaat imo echt nergens over... minimaal 1000 kcals boven je onderhoud gaan zitten imo

Precies dit. En dan 1000 in de eerste weken. Zelf doe ik er dan vaak vanaf week 4-5 nog 100cal per week bij. Werkt altijd perfect tijdens een bulkkuur.

Terug
Naar boven