MuscleMeat

planning zomer kuur

cutman

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
test p 100 mg eod [w1-2]
test e 300-450 mg [w1-12]
primo 400 mg [w1-12]
tren e 300-400 mg [w1-10]
arofixen 20/20 mg ed [w14-18]

Ga ook hcg laten meelopen van zodra mijn ballen krimpen:p

Doel een kg of 5-6 pakken en vp verlagen met een procent of 3-4 (van 11- 12 naar 8)
Kuur is gepland voor binnen 2 maanden tips betreffende de hoeveelheden of toevoegingen zijn welkom (wel onderbouwd!)?
Zou ik een anti e laten meelopen of volstaat de primo?
(heb enkel nog maar ervaring met test en winny btw:D)

Laatst bewerkt:
bij 11% en 300mg voldoet primo...(in mijn geval)
zou de prop er uit laten...
Btje winny aan het eind zou wel lekker zijn(of als kick start) en ik zou m iets langer pakken...primo blijft lang werken...(zit nu zelf in week 14 van primo en blijf hardere look krijgen)
weet niet of je vakantie geplant hebt?

• Topic Starter Topic Starter
bij 11% en 300mg voldoet primo...(in mijn geval)
zou de prop er uit laten...
Btje winny aan het eind zou wel lekker zijn(of als kick start) en ik zou m iets langer pakken...primo blijft lang werken...(zit nu zelf in week 14 van primo en blijf hardere look krijgen)
weet niet of je vakantie geplant hebt?

van midden tot eind juli normaal gear meenemen is geen probleem:D
dus prop er uit tren op 10w winny 1-4w en test en primo beide 14w?:p

Van primo naast tren en test zie ik de meerwaarde niet in relatie tot de hoge kosten van primo.

Gewoon maar een ideetje; primo vervangen door mast e? Aangezien vet verlies ook een duidelijk doel is en je met mast gelijk anti-e hebt. Niet heftig gelijk 100% alle oestrogeen onwerkzaam maar voldoende oestrogeen onderdrukking.

Van primo naast tren en test zie ik de meerwaarde niet in relatie tot de hoge kosten van primo.

Gewoon maar een ideetje; primo vervangen door mast e? Aangezien vet verlies ook een duidelijk doel is en je met mast gelijk anti-e hebt. Niet heftig gelijk 100% alle oestrogeen onwerkzaam maar voldoende oestrogeen onderdrukking.

puur financieel gezien maakt het mij echt niet uit, het laatste wat ik wil is zware acne krijgen(hoewel ik hier normaal nooit last van had buiten in nakuur enkele op schouders) en over mast hoor je toch best dat er veel met acne te kampen krijgen...

puur financieel gezien maakt het mij echt niet uit, het laatste wat ik wil is zware acne krijgen(hoewel ik hier normaal nooit last van had buiten in nakuur enkele op schouders) en over mast hoor je toch best dat er veel met acne te kampen krijgen...

idd...psies mijn rede om geen mast te gaan gebruiken...
14 weken test primo eerste 4winny 10weken tren....prima kuur imo!
Succes!

van welk merk is die primo?

er mogen geen merken besproken worden vriend

heb nu toch voor mast-e gekozen ipv primo

test-e w[1-12/15] 300-350 mg/week
winny w[1-4/5] 40-60 mg/dag
tren-e w[w-8/10] 200-300 mg/week

vanaf wnr zou ik mast-e er bij gooien en op welke dosis? na de winny tot einde of?

Laatst bewerkt:
niemand?

Terug
Naar boven