MuscleMeat

Gevonden Platte bench

Michel38

Advanced Bodybuilder
Waardering
91
Lengte
1m88
Massa
121kg
fitness seller had vroeger een vlakke bench, stevig zoals geen ander, mss kan je eens aan hen vragen of ie niet terugkomt ofzo?

Heb zelf ook lang liggen zoeken naar een zwaar belastbare flat bench (voor benchpress, omdat ik toen een verstelbaar bankje had waar ik met mijn kont in de gleuf tussen zitting en leuning viel).
Nu heb ik een vaste bench press (2dehands), welke zeer leukt bankt :).

In Europa zijn er amper winkels te vinden die echt zwaar materiaal aanbieden (buiten fitness seller). Een EliteFTS voor Europa zou leuk zijn :p

[Link niet meer beschikbaar]

Hier staat een fijne vlakke bank bij.. heb hem zelf ook, via mp voor leuke prijs kunnen kopen, erg zwaar en degelijk ding ideaal voor bankdrukken.

Heb je nog van die onbekende webwinkels? :o
Kan ooit handig zijn als ik weer iets nodig heb (of wil)

• Topic Starter Topic Starter

Hier staat een fijne vlakke bank bij.. heb hem zelf ook, via mp voor leuke prijs kunnen kopen, erg zwaar en degelijk ding ideaal voor bankdrukken.

Bedankt voor de tip, maar 255 euro ex btw voor een vlak bankje lijkt me vrij prijzig.

Dan zit je op dezelfde prijzen voor een Barbarian die ook 400 kg aan kan maar dan ook nog eens verstelbaar is

Hier 225 euro belastbaar tot 800kg:
edit: Helaas excusief 19% btw...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb via MP een bench gekocht die ook incline kan.

De beste man heeft hem zelf gemaakt van veel dikwandig buis en massief, denk dat het bankje 40/50 kg weegt dus deze kan wel wat gewicht aan

Terug
Naar boven