AndroidHealthClinic

Playstation 2 ROMS

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Hey, misschien dat een van jullie mij kan helpen.

Ik heb nu een emulator, Bios en weet ik wat om PS2 games op de PC te spelen, maar nu zoek ik nog ROMS.
Ik ben vooral op zoek naar Metal gear solid 2; sons of liberty en Metal gear solid 3; snake eater. Mortal Kombat; Shaolin Monks lijkt me ook erg vet.

Heb me suf zitten zoeken maar kan ze nergens vinden, misschien iemand hier.

Thanks in advance!

Groetjes, Mike

ng's sl*t :p

Ik heb een jaar geleden ook naar zo'n emulator gezocht, maar niets kunnen vinden dat het echt deed.

Hoe heet die emulator, en heb je hem getest?

ik heb ook een vraagje omtrent dit dus verontschuldig me als k je topic een secondje hijack.
Mijn vraag: Kan je ps2 spelletjes downloaden op het internet, en op een schijfje brandne zodat je ze je kan spelen op je ps2-console?
en kan je een spelletje kopieren die je leent van iemand zodat je die op je ps2 kan spelen? Tx

ik heb ook een vraagje omtrent dit dus verontschuldig me als k je topic een secondje hijack.
Mijn vraag: Kan je ps2 spelletjes downloaden op het internet, en op een schijfje brandne zodat je ze je kan spelen op je ps2-console?
en kan je een spelletje kopieren die je leent van iemand zodat je die op je ps2 kan spelen? Tx
Tuurlijk, alleen moet je ps2 wel omgebouwd zijn.

die slidecard is ook maar veel gekloot vind ik

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een jaar geleden ook naar zo'n emulator gezocht, maar niets kunnen vinden dat het echt deed.

Hoe heet die emulator, en heb je hem getest?

Ik zal straks even kijken, een vriend van me die vaker zo'n emulator heeft gebruikt heeft het voor mij gedownload. Er zit ook een "bios" bij, wat ook nodig schijnt te zijn. Kan het eventueel nog ergens uploaden, zijn 3 dingetjes in een rar bestand wat je nodig heb. Heb er verder nog geen ervaring mee, want ik heb nog nergens roms gezien voor de PS2.

ik wou net een topic openen over dit onderwerp

kan je mij die emulator link niet geven voor de ps 2? ik wil ook ps 2 games spele op de pc

thx

Terug
Naar boven