XXL Nutrition

Playstation 3 service

Butcher19

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m65
Massa
70kg
Na een wachttijd van ongeveer 5 weken is de PS3 (40gb versie) net weer bezorgd op mijn adres. Vol verwachting maakte ik de doos open, waar dus mooi een nieuwe versie van de ps3 in zat. Alleen nu kon ik nergens geen controller en netsnoer aantreffen. Nou lekker dan, terwijl ik deze wel mee heb moeten sturen. Nu had ik nog 1 controller en ik heb de netsnoer van de PC gepakt, dus kan ik wel spelen.

Iemand hetzelfde probleem gehad en ik weet niet of het normaal is dat ze die spullen gewoon niet mee terug sturen ? Denk mss even bellen met de klantenservice ?

dat lijkt me niet normaal... bellen dus

ja ff bellen

Ja gewoon even bellen is denk k niet de bedoeling dat je die niet mee trug krijgt

moet je hiervoor een thread openen, het is nogal logisch dat dat niet normaal is dat ze het niet terug sturen!maar dat kun je zelf ook wel nagaan.

moet je hiervoor een thread openen, het is nogal logisch dat dat niet normaal is dat ze het niet terug sturen!maar dat kun je zelf ook wel nagaan.

Je komt hier nog niet zo lang zeker? In de forumregels staat duidelijk dat je alles wat je in het dagelijks leven onderneemt je eerst moet overleggen met de rest van de forummembers!!!

Je komt hier nog niet zo lang zeker? In de forumregels staat duidelijk dat je alles wat je in het dagelijks leven onderneemt je eerst moet overleggen met de rest van de forummembers!!!

Voordat het probleem zich voordeed had je eerst hier moeten vragen wat te doen:D:p

Gewoon bellen of mailen met de klantenservice geen punt bij sony zijn ze niet zo moeilijk...

Terug
Naar boven