Fitness Seller

PlaystationStore - hoe werkt het ??

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
hey, jongens, ik kan dus online met de PS3 en wou dus eens weten hoe je de items of games in de winkel kan betalen ?? hoe gaat het in z'n werk?

Koop je er een game en komt die tien euro dan op je factuur van het net eind van de maand ? of moet je iets anders doen ofzo??

Want kben eigenlijk zeer benieuwd naar FF VII

je kan ok een playstation emulator downloaden + final fantasy 7 kan je het op je pc spelen..

• Topic Starter Topic Starter
ik heb momenteel geen eigen computer, dus liefst the way of the playstationstore
maar toch bedankt

Je kan met creditcard betalen of kaarten kopen van een bepaald bedrag waarmee je in de playstation store dan kan betalen, ik denk dat dat met een code gaat ofzo. Ben al heel lang niet actief met me ps3 bezig geweest dus k weet het niet helemaaaal goed.

en waar koop je die kaarten dan ?? in je plaatselijke gamewinkel zoals game mania ofzo ?

nah, dan gaak morgen meteen erom....

je kan ook gewoon met credit card betalen. Vet makkelijk. Hoef je dus niet voor naar de winkel

Ja maar ik heb geen creditcard, enkel een bankkaart

Gewoon voucher koop je in ps3 hoesje, daar zit een code in, vul je in de store in en je hebt het geldbedrag op je psn network.

Je kunt zo overal kopen waar ze ook spellen verkopen.

Terug
Naar boven