AndroidHealthClinic

please help me

hoe kan ik dmp bestanden openen aub???

hier een link als je die download dan kan je ze lezen.

Download details: Windows XP SP2 Support Tools for Advanced Users

weet je ook wat het zijn die bestanden dit zijn oude foutbestanden, ze kunnen verwijderd worden, maar de ruimte die ze innemen is zo weinig dat het geen nut heeft,

vaak blijven ze dan ook staan, zodat men later kan zien, als er een keer iets met de pc is wat de fouten dan precies waren

• Topic Starter Topic Starter
hier een link als je die download dan kan je ze lezen.

Download details: Windows XP SP2 Support Tools for Advanced Users

weet je ook wat het zijn die bestanden dit zijn oude foutbestanden, ze kunnen verwijderd worden, maar de ruimte die ze innemen is zo weinig dat het geen nut heeft,

vaak blijven ze dan ook staan, zodat men later kan zien, als er een keer iets met de pc is wat de fouten dan precies waren

jup vandaar wil ik ze openen en kijke waar de fout ligt. ik heb een zeer serieus probleem met me pc mishcien weet ji he wel

hij blijft vaak vasthangen dus hij bevriest als het waren en kan ik niks doen dan het restart knopje indrukken, en soms restart die vanzelf rare k*t pc

jup vandaar wil ik ze openen en kijke waar de fout ligt. ik heb een zeer serieus probleem met me pc mishcien weet ji he wel

hij blijft vaak vasthangen dus hij bevriest als het waren en kan ik niks doen dan het restart knopje indrukken, en soms restart die vanzelf rare k*t pc

lol :)
wat is het probleem? "hij blijft vaak vasthangen" Welcome to windows world.
Serieus: geef meer informatie man, was het nadat je iets veranderd had, is het vanzelf, wat zijn de specs van je pc,...

Terug
Naar boven