XXL Nutrition

Please help me!

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Mensen ik heb uw hulp nodig!

Ik had hier al eerder een topic ooit over gemaakt, maar niemand reageerde echt, dus dit is mijn noodkreet.

Ik heb namelijk al 2-3 maanden een groot probleem met mijn pc.
Zo'n 5maanden geleden heb ik alles opnieuw geformatteerd, en windows opnieuw geinstalleerd. Alles deed het prima!

Maar na een maandje begon hij gek te doen.
Nu ben ik iemand die niet erg handig is met downloaden van games online, dus ik koop ze altijd. En steeds maar weer bij welk spel dan ook, houdt hij er na een halfuurtje-uurtje er mee op. Hij loopt niet echt vast, maar blijft meer haken. Alsof hij hem op pauze zet, dan zie ik een foutmelding verschijnen met iets in de richting:

ERROR IN GAME.DATA

Als ik hem dan vervolgens weer opnieuw probeer te spelen na een reboot, krijg ik weer precies dezelfde foutmelding, en soms na een raar 'getik'van de pc, REBOOT hij zichzelf , als ik gewoon een spel aan het spelen ben!

Nu is mijn vraag aan jullie wat is er aan de hand, en wat moet ik doen om dit op te lossen?

Want dit is gewoon pure naaierij, ik koop altijd mijn spellen en steeds maar weer kan ik ze niet spelen omdat de pc met deze foutmeldingen komt.

Bro's ik hoop echt dat jullie me deze keer WEL helpen. Karma spreekt voor zich.

Greetz, een wanhopige CD

Mischien brakke drivers?

nieuwe directX downloaden
nieuwe videokaart drivers downloaden
nieuwe audio drivers download

En anders mischien richting de hardware gaan zoeken door bijv:

''burn in test'', daarmee kun je je cpu , ram geheugen enz los van elkaar , of allemaal in 1x testen. Met een beetje geluk slaat bijv bij een geheugen stress test de pc vast , weet je ong waar je het zoeken moet

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt,maar waar kan ik dat precies allemaal vinden op het i-net?

maarre tikt de pc weleens vaker ? ook al ben je geen spel aan het spelen? Schroef anders ff de zijkant van de kast los, en luister fff naar de harde schijf of die geen tikken geeft? Mischien is je harde schijf verrot aangezien je probleem na een maandje terug is gekomen.

Of weet je toevallig wat voor merk schijf je hebt?

• Topic Starter Topic Starter
KT4V AMD Atlon. Of bedoel je dat niet?

Doe dit even:
Deze Computer *rechter muisklik* -> eigenschappen -> hardware -> Apparaatbeheer

=> maak daar een screenshot van, dat doe je als volgt:
druk op de toets "printscreen" (rechts lang f12 op je toetsenbord)
-> open microsoft paint
-> bewerken -> plakken
-> opslaan en dan posten op deze site

Dan kunnen we hier even kijken wat voor hardware je hebt en als er conflicten zijn.

Je screenshot moet er ongeveer gelijk deze uitzien (let niet op de extended desktop, is omdat ik mijn pc ook nog op tv heb aangesloten):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klik de volgende keer op het plus teken bij de naam schijfstations , een 2e regel klapt dan uit. Maak dan een screenshot een post het hier

inderdaad druk op al de + tekens en als je de screenshot upload zorg dan dat deze niet verkleint word, dan kan ik ook lezen wat er staat.

ga naar deze site: http://www.maxtor.com/portal/site/m...tware Downloads/ATA Hard Drives&downloadID=22
en download powermax . Open het bestand en druk een diskette in je diskette station , volg de stappen , en het programma maakt een soort van opstart diskette. Als het programma klaar is , start dan de pc opnieuw (met de diskette er nog in) Voordat je in windows komt , wordt de diskette gelezen en opent er een programma . Na een poosje moet je op F8 drukken en kom je in een nieuw scherm , hier staan een aantal stations . Kies hieruit je maxtor schijf , en druk op enter. Hierna kom je weer in een ander scherm en druk hier op Burn in test. De harde schijf word nu getest op fouten . Als er een fout in zit zie je het vanzelf rechts in het scherm (passed met een beetje geluk , failed met weinig geluk) suc6

Ik weet niet hoe oud de schijf is , maar als de harde schijf niet door de test komt , staat er rechts een foutcode schrijf deze op , en stuur de harde schijf terug naar maxtor

als ik op de foto klik kom ik op gewoon op de homepage van imageshack uit. nog iemand daar last van? ???

:D Hier ben ik dan, de man die JOU pc problemen wou oplossen :scratch:

davy1010 zei:
als ik op de foto klik kom ik op gewoon op de homepage van imageshack uit. nog iemand daar last van? ???

:D Hier ben ik dan, de man die JOU pc problemen wou oplossen :scratch:

nee je bent niet de enigste die er last van heeft

Terug
Naar boven