XXL Nutrition

ploegendienst

barts1986

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vraag mezelf al een tijdje af of het resultaat van een kuur anders kan uitpakken als men in ploegendiensten werkt.

Normaal gesproken neemt men (oral) bij ontbijt een dosis en nogmaals een op de dag. Het kan in mijn geval dus voorkomen dat het niet op gezetten tijden genomen kan worden heeft dit nadelen/gevolgen?

Ben mezelf alleen maar aan het verdiepen in de aas en ben (voorlopig) nog niet van plan een kuur te starten. Zou graag zinvolle reacties zien ;-)

Hangt er vanaf hoe je weken eruitzien.. je kunt toch makkelijk een dag vroeger of later gaan slapen om in het andere ritme te zitten denk ik..

maat van me wisselt elke week van ochtend naar avond ploeg en terug, no problemo. Je verschuif gewoon tijdens het weekend naar een ander ritme..

• Topic Starter Topic Starter
Gaat me niet om de ploegendiensten zelf daar ben ik na 10jaar al wel aan gewend geraakt. (Werk zelf in 5 ploegen)
Maar meer het niet op gezetten tijden kunnen innemen van bijvoorbeeld orals tijdens de kuur.

..maar als je slaapt kun je ook niets innemen, of zet je daar je wekker voor?

anywayz, als je in het weekend begint met je inname in de ochtend een paar uur eerder of later te doen en dat ook voor de middag en avond doet dan ben je aan het eind van je weekend in een nieuw ritme zonder problemen of wat dan ook, kan makkelijk

Orals neem je bijv. elke 12 uur, dan maakt het toch niet uit of je in ploegendienst werkt of niet? En injects >> orals, dus je hoeft niet eens orals te gebruiken.

Terug
Naar boven