MuscleMeat

ploffertje

the ossie

Cool Novice
Waardering
0
Hey guys, heb net m,n derde shot gezet en tot m,n verbazing heb ik me toch wat meegemaakt.
Ik samen met m,n trainmaten hebben bij elkaar een shot gezet bij de eerste ging het verdomme fout met het zetten shoot de spuit van de naald af en jaaaa,650mg zo over het bed (en of je dan ook gek in de kop wordt ).
Dit heb ik echter nog nooit meegemaakt waar kan dit aan liggen?,verkeerde spuit?
hij ging echter erg stroef moest bij het zetten veel kracht gebruiken maar dat dit gebeurde
een ding is zeker dit wordt een duur wasje .
groetjes the ossie en balle.:headbang:

haha met je maten in een rondje gezellig prikken.. :D

Heb het wel eens eerder gehoord.. gewoon met beleid te werk gaan. De ene olie gaat makkelijk en soepel door de spuit en de andere mega stroef.. voorbeeldje.. Viromone is erg dunne olie maar wil voor geen meter de spuit uit.. en Aburain test enanthate gaat weer soepeltjes..

Balen dat je wat gear kwijt bent.. maar ik calculeer altijd wat extra in voor het geval ik een ampulletje breek of iets anders.

je moe iedergeval voordat je gaat injecetere die naald goed op spuit drukke...met je nagels ff onderkant naald goed naar benede drukke..kraakt dan klein beetje...dan weet je dat het goed vast zit....khad datzelfde wel eens meegemaakt bij die 10000 pgf2 injecties die ik in mn gekke kop heb gedaan...maar als ik naald goed op spuitje druk vliegt shit er niet af....

je moe iedergeval voordat je gaat injecetere die naald goed op spuit drukke...met je nagels ff onderkant naald goed naar benede drukke..kraakt dan klein beetje...dan weet je dat het goed vast zit....

Da's ongeveer wat ik ook graag wilde melden :D

the ossie zei:
Hey guys, heb net m,n derde shot gezet en tot m,n verbazing heb ik me toch wat meegemaakt.
Ik samen met m,n trainmaten hebben bij elkaar een shot gezet bij de eerste ging het verdomme fout met het zetten shoot de spuit van de naald af en jaaaa,650mg zo over het bed (en of je dan ook gek in de kop wordt ).
Dit heb ik echter nog nooit meegemaakt waar kan dit aan liggen?,verkeerde spuit?
hij ging echter erg stroef moest bij het zetten veel kracht gebruiken maar dat dit gebeurde
een ding is zeker dit wordt een duur wasje .
groetjes the ossie en balle.:headbang:

Andere spuitjes halen. Die zonder rubber pompje werkt uitstekend!!

of een dag van te voore je spuit vulle, lost je rubber op :D
geen aanrader trouwes !

je zou ook je gear even kunnen verwarmen zodat het niet meer zo dik is natuurlijk niet loei heet maken want dan kan je weer in shock raken :P

Terug
Naar boven