AndroidHealthClinic

Verkocht Plyo box

FrenkV

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
85kg
Aangeboden: Plyo box 3 in 1.

3 hoogtes in 1 box: 50,60 en 75 cm(3 kanten te gebruiken).

Prijs: € 85,-

Foto 1: http://i38.tinypic.com/ei8uua.jpg

Foto 2: http://i35.tinypic.com/689egx.jpg

Op aanvraag is er ook de mogelijkheid tot andere maatvoering van de Plyo boxen.

PS. Ook mogelijkheid tot bijvoorbeeld weight/lifting platform etc.
(PM of reageer voor meer info).

Kan zowel opgehaald worden als verzonden(Zuid-Limburg):cool:

Laatst bewerkt:
Interadesting.

dit is gewoon een houten doos?

Ben wel geïnteresseerd in het platform. Kan je daar wat meer informatie over geven?

• Topic Starter Topic Starter
Heb paar trainingssessie met wat vrienden gehad waar een paar 110kg + van zijn. Na meer als 100 sprongen totaal geen problemen. Bij crossfit in België en Amerika wordt dit veel gebruikt en is er veel interesse voor. Dus dacht hier ook eens even peilen!

voor je boterhammen op te leggen is dit inderdaad leuk... met +100kg erop gaan staan lijkt me minder veilig
:roflol:
Precies zulke plyoboxen verkopen ze bij oa Rogue fitness ook hoor, over de veiligheid hoef je je dus niet druk te maken.

Heb paar trainingssessie met wat vrienden gehad waar een paar 110kg + van zijn. Na meer als 100 sprongen totaal geen problemen. Bij crossfit in België en Amerika wordt dit veel gebruikt en is er veel interesse voor. Dus dacht hier ook eens even peilen!

mmm ... wat is dan de belastbaarheid ongeveer? Ik zou wel zoiets willen voor step ups bv. Maar, dan
zit ik al snel aan een +150kg wat op die box moet

In de box zit nog een kruis verwerkt. Hierdoor wordt de belastbaarheid dus vergroot en de kracht verdeeld. Heb er met 2 man al opgestaan van +\- 90 en 105 kg. Precisie belastbaarheid is moeilijk te zeggen maar wil er wel eens 250 kg voor je op gooien. Roept u maar..maak ik er ook nog wel foto/ video bij!

Laatst bewerkt:
In de box zit nog een kruis verwerkt. Hierdoor wordt de belastbaarheid dus vergroot en de kracht verdeeld. Heb er met 2 man al opgestaan van +\- 90 en 105 kg. Precisie belastbaarheid is moeilijk te zeggen maar wil er wel eens 250 kg voor je op gooien. Roept u maar..maak ik er ook nog wel foto/ video bij!

Intressant ... zuid limburg? Maastricht ofzo?

Zodra ik mijn nieuwe ruimte klaar heb, over een maandje ofzo, wil ik er wel één dan

Plyo box is voor springen, zonder barbell in je nek dus.

als ik een box koop, wil ik er ook step ups op kunnen doen :mad:

Schinnen ja, ongeveer 20 km van Maastricht af. Laat me maar wat weten zodra je klaar bent met de ruimte, kunnen we dan ff alles doorspreken.
Ik doe er ook vanalles mee behalve springen, step ups kan dan ook, maar met 60 kg op barbell wordt ut zeker zwaar!

Heb ook 2 kleine gemaakt voor men barbell op te leggen bij romanian deadlift etc. Hoef ik hem niet van te grond te rapen!

Terug
Naar boven