MuscleMeat

Poeder testen

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Er worden een aantal poeders getest welke uit China komen
Het gaat puur om raw material,dus niet aan een UG lab verbonden.

Weet niet of daar interesse voor is om ze te zien,maar als daar toch interesse voor bestaat,dan kunnen jullie dat zeggen,dan zal ik BM vragen om ze te plaatsen als ik ze in mijn bezit heb.

Er wordt erg gespeculeerd over de raw materials van en uit China,kijken of dat bij een gemiddelde fabrikant ook echt goed is .....of niet,ben erg benieuwd.

Misschien kunnen we zien wat het zware metalen aandeel is,of Bacteriologisch,maar moet kijken wat mogelijk is.

Dus als er interesse is,dan zullen wij ze plaatsen.

Zeker interessant, maar wil je nu een bijdrage van mensen of alleen weten of er animo is voor deze info?

Ja natuurlijk is dat soort informatie interessant! Sowieso om eens te zien of er daadwerkelijk meuk komt uit het Verre Oosten :)

• Topic Starter Topic Starter
Nee de kosten zijn geregeld,is een vriendendienst. Ik heb een aantal samples gehad,en wilde deze graag eens op zuiverheid,bacteriologische en zware metalen hebben getest.Ik weet niet wat mogelijk is en hoever de dienst reikt,maar op zuiverheid en belichting kan al veel resultaat wordn gehaald.
Er wordt altijd druk over China troep gespeculeerd,maar als we er eens een paar laten testen,dan zullen we eens zien wat er in zit.

Zal om Primo enanthate gaann,Test E en DK.
Misschien volgen er nog meer.

Let wel op,dit zegt dus niets over de kwaliteit van een gemiddeld UG lab,puur raw material.

Primo vind ik wel interessant Kriel.

volgorde

Primo
DK
Test E zijn,zijn gemiddeld de meest gebruikte middelen onder ons

Zal tussen iedere test 1 week zitten

ik zou liever de wat duurdere middelen getest zien, aangezien daar meer geld mee te verdienen is als ze daar in China mee foefelen, var en halo bv...

Altijd een goede actie, zal zeker gewaardeerd worden.

ik ben benieuwd kriel. thnxs

Nou en of! Online die uitslagen!

zeker die van primo en test-e zou ik persoonlijk erg interesant vinden.

@ calyptus .... Weet je wat grammetje primo kost bro?

Ja zeker wil ik dit weten, testresultaten online is uiteindelijk goed voor de kwaliteit van AS producten.

Nice dat je zo'n positie hebt.
Kom maar door.

Zeer interessant Kriel !

Kom maar door met de results, ben zeker benieuwd naar de Primo.

Succes

Keep us posted!! Zeker interessant

leuk beetje aktie op forum altijd goed....
goed bezig

Terug
Naar boven