Fitness Seller

Politie achtervolgingen

AdHoc

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
463
Lengte
1m78
Vetpercentage
14%
Altijd leuk om te zien...politie achtervolgingen op TV of mischien nog leuker in real life.
Vaak van die kansloze honden die proberen te vluchten in hun autootje of zelf op hun opgevoerde brommer...Heb je ook leuke politie-achtervolg-filmpjes... post dan maar!

[Dit topic word mede mogelijk gemaakt door: KomKommerTijd]:o

wajohh verreweg de vetste achtervolging die ik heb gezien! prachtig!!
wat een actie dat die agent gewoon volgas die auto in knalt:cool:

hupla eleven life terms nice!

• Topic Starter Topic Starter
zijn er ook filpjes waar de kerel in z'n autootje het lukt om te ontsnappen ? :P

Kerel is toch voor iets serieus op de vlucht ofwel goed gek

Aardige stuurkunstjes :cool:

Paar leuke endo's

Tja dat krijg je als je een misdaad hebt begaan waar heel wat jaartjes celstraf voor staan. Je probeert het dan gewoon. Een slechte zaak imo. Je brengt heel wat anderen in gevaar. In Nederland moet de politie de achtervolging staken als het te gevaarlijk wordt voor omstanders, de verdachte of zichzelf.

Altijd leuk om te zien...politie achtervolgingen op TV of mischien nog leuker in real life.
Vaak van die kansloze honden die proberen te vluchten in hun autootje of zelf op hun opgevoerde brommer...Heb je ook leuke politie-achtervolg-filmpjes... post dan maar!

[Dit topic word mede mogelijk gemaakt door: KomKommerTijd]:o

Hoewel het natuurlijk wel heel wat is wat de man heeft gedaan, is 11x levenslang toch een erg zware straf. Er zijn niet eens doden gevallen... Typisch VS natuurlijk. Wel een mooi voorbeeld van een achtervolging :thumbup:

Bij sommige mensen (en niet alleen AA*) vraag ik me echt af wat ze bezield om van door te gaan en dan net zo lang door te gaan tot het geheel eindigd met een gigantische crash of erger...

Soms voor een verkeersovertreding gaan ze er al vandoor...of omdat ze een half glas bier op hebben...

(AA = Arrogante Amerikanen)

maar zo moet dat dus gewoon hard zijn hehehe

denk ook niet dat die gast 11 x levenslang krijgt vanwege die achtervolging maar vanwege wat hij gedaan heeft waarvoor hij op de vlucht was.

mooie actie op het einde:D

oude koeien uit de sloot halen:P

Dat zijn nou nog eens politieagenten,die lopen hier in nederland niet veel rond.

nee want als die agent (in mijn ogen een held) dat doet kan die zelf zijn hele leven de bak in.

Terug
Naar boven