Fitness Seller

Nieuws Politie dus toch handig

modric

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Surfer belt 112 over vermist surfboard

DEN HAAG - Toen een 30-jarige kitesurfer uit Den Haag donderdagavond zijn surfboard niet meer kon vinden op het Scheveningse strand, schakelde hij via alarmnummer 112 de hulp in van politie en brandweer.

De man belde met de mededeling dat hij een surfboard alleen in zee zag drijven en hij gaf aan te vermoeden dat er een surfer in nood was. De hulpdiensten, die de melding uiterst serieus namen, kwamen er door een getuige achter dat de melder hun slechts naar zijn surfboard wilde laten zoeken.
Misbruik van 112 wordt door de politie zeer serieus genomen. De man is opgepakt en krijgt een proces-verbaal voor het nodeloos alarmeren van de hulpdiensten.

Ik had het al gelezen idd. Ik hoop, dat hij alle kosten van deze "reddingsactie" ook mag betalen.

Surfer belt 112 over vermist surfboard

DEN HAAG - Toen een 30-jarige kitesurfer uit Den Haag donderdagavond zijn surfboard niet meer kon vinden op het Scheveningse strand, schakelde hij via alarmnummer 112 de hulp in van politie en brandweer.

De man belde met de mededeling dat hij een surfboard alleen in zee zag drijven en hij gaf aan te vermoeden dat er een surfer in nood was. De hulpdiensten, die de melding uiterst serieus namen, kwamen er door een getuige achter dat de melder hun slechts naar zijn surfboard wilde laten zoeken.
Misbruik van 112 wordt door de politie zeer serieus genomen. De man is opgepakt en krijgt een proces-verbaal voor het nodeloos alarmeren van de hulpdiensten.

haha zou er zelf nooit aan gedacht hebben :p

Dat is om problemen vragen uiteraard, hoe ga je uitleggen wie er vermist is als er niemand vermist blijkt te zijn.:)
Wat kost zo een surfplank misschien?

Hehe goed voor em, k*tsurfers.

Die denken echt dat het leven alleen bestaat uit surfen.

hij had ook gewoon eerlijk kunnen zijn. wel doorgeven dat zijn board ergens in het water lag maar dat hij zelf veilig op de kant was (zodat men niet nodeloos zou gaan zoeken naar een slachtoffer)
Misschien wil een (reddings)boot dan zn plank nog wel ophalen (om daarmee te voorkomen dat andere kustwachters alsnog een reddingsactie op touw zetten als het board langs hun kustgedeelte komt drijven.

In de krant van vanochtend staat dat hij een boete krijgt van 7000 euro:eek: + de kosten van de reddingsactie.....:rolleyes:
Hij zal het niet nog eens doen, denk ik:o

surfing all the way duuude

hij had ook gewoon eerlijk kunnen zijn. wel doorgeven dat zijn board ergens in het water lag maar dat hij zelf veilig op de kant was (zodat men niet nodeloos zou gaan zoeken naar een slachtoffer)
Misschien wil een (reddings)boot dan zn plank nog wel ophalen (om daarmee te voorkomen dat andere kustwachters alsnog een reddingsactie op touw zetten als het board langs hun kustgedeelte komt drijven.

dat had idd een goedkoper idee geweest:)

amaai ! die gaat mogen betalen !

Surfen in Den Haag? :roflol:

Hoe verzin je het?

En als ze dan terug komen met dat lege surfboard (wat dus van hem is, maar wat de hulpdiensten niet weten) gaat hij zeker zeggen "ik hou dat surfboard wel bij"

Mochten ze het blijven geloven dat er iemand verdronken is zou dat surfboard gewoon mee naar het bureau gaan en had hij dus nog niets...

ik vind wel goed verzonnen eigenlijk :o

een duur grapje en een derde oor aangenaaid :rolleyes:

In de krant van vanochtend staat dat hij een boete krijgt van 7000 euro:eek: + de kosten van de reddingsactie.....:rolleyes:
Hij zal het niet nog eens doen, denk ik:o

WTF, als aanrander kom je er nog goedkoper mee weg (paar uurtjes schoffelen).

Terug
Naar boven