XXL Nutrition

Politie niet blij met film overval op Youtube

apfelstrudel

Superior Athlete
Waardering
61.740
WEERT - De politie en het Openbaar Ministerie (OM) in Roermond zijn niet blij met de publicatie op Youtube van beelden van een overval op een tankstation aan de Graafschap Hornelaan in Weert dinsdagochtend.

m1dz7jsabk35.jpg

Dat lieten zij woensdag weten na de arrestatie van een 36-jarige verdachte uit Weert, die op de filmpjeswebsite duidelijk zichtbaar is terwijl hij de caissière met een mes bedreigt en geld uit de kassa rooft.
De politie heeft na de overval zelf ook foto's van de verdachte verspreid. Woensdag kon de politie de verdachte oppakken na verschillende tips

Dit gaat helemaal nergens meer over. Privacy van een overvaller verdedigen terwijl die op deze manier juist eerder gepakt zal worden.

ik vind die privacywet ook bullshit.
zelfde als met kinderverkrachters...

ze hebben de privacy van de mensen die ze wat aan hebben gedaan al geschonden, dus waarom zouden we hun privacy gaan beschermen.
Hebben ze naar mijn mening gewoon geen recht meer op.

ze doen niet meer mee!

ze hebben de privacy van de mensen die ze wat aan hebben gedaan al geschonden, dus waarom zouden we hun privacy gaan beschermen.

ze doen niet meer mee!

Niets aan toe te voegen! :)

Helaas is het in Nederland zo dramatisch dat criminelen zelf hun eigen vakbond hebben...

De advocaten lachen nu al in hun vuistje omdat ze gaan aanvoeren dat de verdachte/dader inmiddels al publiekelijk genoeg is gestraft. Inderdaad niet handig om het op internet te zetten dus

ze doen niet meer mee!

Precies, ze zouden dat soort mensen lekker op hun voorhoofd moeten tattoëren : 'kinder verkrachter' en daarna tussen de rest van de gevangen lekker hun straf uit laten zitten. Dat is waar ze 'recht' op hebben.

ze doen niet meer mee!
precies! risico's als publieke lynchpartijen e.d. die voortkomen uit schending van de privacy zijn ook gewoon uitzonderingen, dat is geen echt risico, net zoals de privacy nodig is om een persoonlijkheid te ontwikkelen, leuk hoor, maar totaal onbelangrijk.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Precies, ze zouden dat soort mensen lekker op hun voorhoofd moeten tattoëren : 'kinder verkrachter' en daarna tussen de rest van de gevangen lekker hun straf uit laten zitten. Dat is waar ze 'recht' op hebben.
komt meestal wel uit hoor, trust me. ook zonder tattoo.

De advocaten lachen nu al in hun vuistje omdat ze gaan aanvoeren dat de verdachte/dader inmiddels al publiekelijk genoeg is gestraft. Inderdaad niet handig om het op internet te zetten dus

Eigen rechter spelen geeft de dader vaak de enige verdiende straf want Justitie en de gevangenissen in Nederland zijn te soft.

Wanneer geven we de marginalen als adhoc en marvin17 eens de scepter om de 'boel' eens te runnen.

Terug
Naar boven