Fitness Seller

Politie schotelt verdachte hasjcake voor

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.389
GOES - Een 41-jarige verdachte van hennepteelt uit Zierikzee ontving zondag op het politiebureau in Goes een plak hasjcake in plaats van een boterham in zijn lunchpakket. Dat heeft de politie woensdag gezegd.

Een woordvoerder van de politie noemt het een vervelend incident. „We hoorden iemand in verband met hennepteelt. Toen we hem in een ophoudcel een lunchpakket gaven en later bij hem terugkeerden, zei hij dat er waarschijnlijk iets niet klopte. Het bleek om in beslag genomen hasjcake te gaan”, legde de woordvoerder uit. Omdat de cake kan bederven, was die in de diepvries gelegd. „Een agent heeft dat blijkbaar voor gewoon brood aangezien.”
De politie onderzoekt de zaak. De verdachte is medisch onderzocht, maar hield niets over aan de cake

:roflol:

Whahaha, ook nog een verdachte van hennepteelt, wel erg toevallig :roflol:

Ha ha..neeeeeee !! wat een eikels ook he. :roflol:

Had ik mooi opgepeuzeld en me eigen behoorlijk ziek en misselijk gedragen. Aanklachtje ingediend, schadevergoeding geeist, gekregen en van dat geld een rijdend hennepplantage inmekaar gebouwd.

Politie daar.. stelletje noobs

wahahaha :roflol: wat een nOObs :D

Een agent die een plak hasj niet kan onderscheiden van een plak brood :rolleyes: Zal wel een of ander kantinevrouwtje geweest zijn.

Edit: Oh, het was in Goes, daar kan alles.

OMFG! De politie, uw vriend! :roflol::roflol:

:roflol: leukste bericht sinds tijden :D

whahah prachtig :D

Wat Yzord zegt, gewoon consumeren en het incident maximaal opblazen en uitmelken.

wel aardig van die politieman :)

Denk dat het geen foutje was... :P gewoon een mislukte grap. De politie wou hem gewoon duidelijk maken dat hij gepakt was met een plantage en dat ze er lekker veel cake mee gemaakt hadden :D:P
--------------------------------------------------------------------------
Wel lekker van die wouten zeg.... Stelletje idiots:p

ik had het terugverkocht.

hahaha omg !!

Terug
Naar boven