AndroidHealthClinic

Politie treft wietplantage aan bij Gaston Starreveld

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Gaston Starreveld heeft zijn verblijf in Marbella vervroegd moeten beëindigen, omdat er een wietplantage is aangetroffen in zijn huis in Nederland.

"We zijn ons kapot geschrokken", laat vrouw Marisa weten. Starreveld, bekend geworden als voice-over bij Het Rad van Fortuin en tegenwoordig ambassadeur van de Postcodeloterij, woont het grootste deel van het jaar in Spanje. Daar opende hij enige tijd geleden café Juul, wat jammer genoeg later weer gesloten werd wegens geldproblemen. Het huis van Starreveld in Nederland zou zijn verhuurd aan criminelen, meldt De Telegraaf.

Goooooooooeeeeeeeeeeeeeeedemorguuuuuuuuuuuuuhhh!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whahahahhahaahahahhahahahahahhahahahaha :D

hahahahahahaha ben benieuwd hoelang zijn "goedenavond" duurde toen de politie hem belde:)

Ik ben een paar keer geweest bij die tent van hem in Marbella.
Hij had het mooi opgeknapt maar was gedoemd om te falen. Net buiten het hart van het centrum en zijn vrouw die meehielp in de zaak had me toch een air.

Vraag mij altijd af als mensen hun huis verhuurd hebben of ze daadwerkelijk niet zelf betrokken zijn als blijkt dat er groene plantjes zijn. Iedereen kan op papier een katvanger vinden....

Hij heeft een wietplantage en dan alsnog te weinig geld om een cafe te openen?

miss moet ie maar eens aan de postcode loterij mee doen.

Gaston wat zijn de prijzen

gesloten wegens geldproblemen en dus maar een beetje bij klussen
nee...jaa..neehhhhh...we hebben ons huis aan criminelen verhuurd hoor

GEniaal:D

Hij had zelf zeker weinig vertrouwen in het 'winnen doe je bij de postcode loterij' :D

Gaston is een baas :D

wlw1mg.jpg

Het is blijkbaar buiten zijn weten om gegaan hoorde ik op de radio.

Het is blijkbaar buiten zijn weten om gegaan hoorde ik op de radio.

Het zou goed kunnen zijn dat ie er werkelijk niets mee te maken heeft. Maar het zou uiteraard ook kunnen dat hij gewoon medeplichtig is en het op naam van iemand anders heeft gezet. Als dat laatste het geval is dan zou je uiteraard dom zijn als je dan alsnog gaat bekennen dat je er iets mee te maken hebt :p

Wel zo verstandig als je een kweekje opzet.

"verhuren" aan vreemden terwijl je op vakantie bent.

Terug
Naar boven