MuscleMeat

Nieuws Politie zoekt naar criminelen via Hyves

Bezoekers in dit topic

Ow man, jullie hebben echt een veel te hoge pet op van de gemiddelde crimineel.

Klopt ja dat de types Bruinsma behoorlijk slim zijn en methode van communiceren bedenken die niet af te luisteren zijn, maar het gros van de crimineel in Nederland is een dumb ass die niet nadenkt over dit soort dingen.
 
Laatst bewerkt:
Ow man, jullie hebben echt een veel te grote pet op van de gemiddelde crimineel.

Agree volledig. Boefjes zijn over het algemeen gewoon dom als hooi. Vroeger had je die CU2 pages, met vriendjes en foto's met wapens en alle contactgegevens erbij. Veel pages van bijvoorbeeld Bloodleden, die stuk voor stuk werden opgepakt.
Op Hyves profileren mensen zich ook heel graag, dus ook de crimineeltjes.
 
zal men hyves acount maar is verwijderen dan :(
 
Als crimineel zet je ook geen info op het net dan ben je wel dom bezig.
En je gaat ook niet over dingen praten wat een ander niet hoeft te weten over het net.
De fout ligt dus bij diegene zelf
 
Ik snap het echt niet. Waarom is dit beperkte medium zò populair ter referentie? Een profiel waar je niet meer mee kan dan zoals op MSN.

Het enige wat het heeft is een contact lijst en mogelijkheid tot communiceren. Zelfde als MSN dus.

Er is niet eens een forum dat maatschappelijke thema's beslaat of ruimte biedt voor discussie. Zelfs dat loze Partyflock heeft nog een forum waar je kunt debateren. Een account zonder forum. :\
 
Ach ja, dan zet je als "internetcrimineel" je hyves op prive.
 
Klopt ja dat de types Bruinsma behoorlijk slim zijn en methode van communiceren bedenken die niet af te luisteren zijn, maar het gros van de crimineel in Nederland is een dumb ass die niet nadenkt over dit soort dingen.

Toch wel frapant dat veel DBBérs wel goed weten dat ze via de telefoon niets moeten laten vallen, en dat email traceable is, en online je een mol moet blijven.

Zouden het dan DBBérs zijn geweest die Yab Yum hebben overgenomen? :roflol:
 
Het klinkt voor jullie ook zeker belachelijk dat criminelen in een online game op 1 of andere server afspreken om zo onderling te communiceren?

Mja het nut ervan snap ik niet want het is niet encrypted en packets zijn gewoon te onderscheppen. beetje domme aktie dus.
 
Mja het nut ervan snap ik niet want het is niet encrypted en packets zijn gewoon te onderscheppen. beetje domme aktie dus.

Yup, maar je moet er niet direct vanuit gaan dat zo'n dingen ook gebeuren en dat criminelen daar ook van op de hoogte zijn. En bij isp's waar shitload aan data van over de routers gaan heb je nog niet zo 1 2 3 uitgevist van wat er precies allemaal gebeurt.
 
Bij vechtpartijen kan het inderdaad wel handig zijn als ze 1 naam weten en voor de rest wat vage signalementen.
Heb je op deze manier zo gevonden..
 
ik ga morgen met m'n matties in Anderlecht een postkantoor overvallen, met een deel van de buit geef ik aanstaande zaterdag een paar rondjes in dancing Carré te Willebroek.
wie zin heeft komt maar af, het wordt dikke fun !
 
ik ga morgen met m'n matties in Anderlecht een postkantoor overvallen, met een deel van de buit geef ik aanstaande zaterdag een paar rondjes in dancing Carré te Willebroek.
wie zin heeft komt maar af, het wordt dikke fun !

:roflol:

Zet het in spoiler tags, dan zien ze het niet :P
 
denk dat het best effectief is bij vechtpartijen en dergelijke, je moest eens weten hoeveel wankers er op hyves tegen hun vriendjes op lopen te scheppen over hun vechtpartijtjes.
 
Hmm.. dus die gozer met die bivakmus en dat geweer moet ik maar uit mijn vriendenlijst halen?
 
tuurlijk!! alsof we alles gaan geloven............


.............straks speuren ze ook nog op www.redtube.com om zogenaamd minderjarige meisjes op te sporen........
:roflol:


een beetje crimineel heeft toch meerdere (niet-openbare) profielen?
 
Back
Naar boven