Castor Troy
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 26%
:
Ik moest net even een boodschap doen in Rotterdam Centrum.
Rijd de Karel Doormanstraat in alwaar ik door de politie van de weg word gehaald.
Ik hadze wel achter en naast me zien rijden maar omdat ik me van geen kwaad bewust was verder niet op gelet.
Onze lieve agente komt nadat we een rustig plekje hebben gevonden om te parkeren naar me toe met de mededeling dat ik een bekeuring krijg omdat ik m'n gordel zou hebben omgedaan tijdens het rijden en dat ze gezien hebben dat ik dat deed.
Op zich heel terecht ware het niet dat ik m'n gordel thuis voor het wegrijden gewoon had omgedaan en hun verhaal dus niet waar is.
Nu ga ik sowieso in beroep maar ik zit er aan te denken om aangifte te doen wegens oplichting...
Ben goddomme in jaren niet zo gefrustreerd geweest.
Een bekeuring voor iets wat ik niet gedaan heb.
Iemand hier ervaring mee ??
De politie is in iedergeval even niet mijn beste vrind.
90 euro en gewoon betalen ongeacht beroep....
Door aangifte zullen ze zich volgens mij in iedergeval moeten verantwoorden...
Ik moest net even een boodschap doen in Rotterdam Centrum.
Rijd de Karel Doormanstraat in alwaar ik door de politie van de weg word gehaald.
Ik hadze wel achter en naast me zien rijden maar omdat ik me van geen kwaad bewust was verder niet op gelet.
Onze lieve agente komt nadat we een rustig plekje hebben gevonden om te parkeren naar me toe met de mededeling dat ik een bekeuring krijg omdat ik m'n gordel zou hebben omgedaan tijdens het rijden en dat ze gezien hebben dat ik dat deed.
Op zich heel terecht ware het niet dat ik m'n gordel thuis voor het wegrijden gewoon had omgedaan en hun verhaal dus niet waar is.
Nu ga ik sowieso in beroep maar ik zit er aan te denken om aangifte te doen wegens oplichting...
Ben goddomme in jaren niet zo gefrustreerd geweest.
Een bekeuring voor iets wat ik niet gedaan heb.
Iemand hier ervaring mee ??
De politie is in iedergeval even niet mijn beste vrind.
90 euro en gewoon betalen ongeacht beroep....
Door aangifte zullen ze zich volgens mij in iedergeval moeten verantwoorden...