MuscleMeat

Politie zuigt

Castor Troy

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
120kg
Vetpercentage
26%
:

Ik moest net even een boodschap doen in Rotterdam Centrum.
Rijd de Karel Doormanstraat in alwaar ik door de politie van de weg word gehaald.
Ik hadze wel achter en naast me zien rijden maar omdat ik me van geen kwaad bewust was verder niet op gelet.

Onze lieve agente komt nadat we een rustig plekje hebben gevonden om te parkeren naar me toe met de mededeling dat ik een bekeuring krijg omdat ik m'n gordel zou hebben omgedaan tijdens het rijden en dat ze gezien hebben dat ik dat deed.

Op zich heel terecht ware het niet dat ik m'n gordel thuis voor het wegrijden gewoon had omgedaan en hun verhaal dus niet waar is.
Nu ga ik sowieso in beroep maar ik zit er aan te denken om aangifte te doen wegens oplichting...
Ben goddomme in jaren niet zo gefrustreerd geweest.
Een bekeuring voor iets wat ik niet gedaan heb.

Iemand hier ervaring mee ??

De politie is in iedergeval even niet mijn beste vrind.
90 euro en gewoon betalen ongeacht beroep....
Door aangifte zullen ze zich volgens mij in iedergeval moeten verantwoorden...

Ik zeg doen.

Jou woord tegen die van de agente, no chance.

Aangifte van oplichting kan je sowieso op je buik schrijven, het enige wat je kan doen is er tegen in bezwaar gaan. In dit geval mag JIJ gaan bewijzen dat het niet zo was, en aangezien dat vrij lastig is ben je gewoon de lul, het woord van oom agent telt bij de rechter namelijk voor twee vanwege zijn ambtseed/belofte.

Ik zou dr gewoon mee doorgaan, misschien is het wel vaker voorgekomen en liggen dr al een stapel klachten. En ik had gehoord dat politieagenten en bepaalde Quotum moeten halen kwa boete's anders staan ze op straat ofzo...

• Topic Starter Topic Starter
Ben Dr ook bang voor maar dat is toch om gek van te worden....
Pure diefstal.....

Ga sowieso alles proberen.
Toch niets te verliezen....

Laatst bewerkt:
Precies....

Dit

Ben Dr ook bang voor maar dat is toch om gek van te worden....
Pure diefstal.....

Sja, het is gewoon niet anders.

In gevallen zoals deze ben je volgens een nieuw systeem (Bestuurlijke strafbeschikking) ook al direct veroordeeld. Dat wil zeggen dat de agent zijn gelijk niet meer hoeft te bewijzen, jij gewoon moet betalen, en er helemaal geen OM meer aan te pas komt. Je enige kans is nog bezwaar aan te tekenen bij de rechter, de zaak voor laten komen en volgens bewijsvoering aantonen dat je niet schuldig bent. Pas dan krijg je bij een gewonnen zaak je geld terug, en anders niet.

you'z ****ed

gewoon betalen en balen

Hahaha

Dan ga ik toch een paar keer flink zitten schijten voor de deur van het buro

Dit is een M feit wat inhoudt dat ik pas hoef te betalen als het beroep is afgewezen...

Dit is inderdaad heel zuur, je maakt weinig/geen kans denk ik.

Hahaha

Dan ga ik toch een paar keer flink zitten schijten voor de deur van het buro

Dit is een M feit wat inhoudt dat ik pas hoef te betalen als het beroep is afgewezen...

Geen B feit? Dat begreep ik uit je eerste verhaal, omdat je 90 euro moet betalen ongeacht beroep. Een M feit is gewoon een wet Mulder, en die gaat inderdaad via het OM.

Heb met politie gebeld en die zeiden m....

Hoe k*t het ook mag wezen, je bent er makkelijker mee gewoon te betalen vrees ik

Je had wellicht wat assertiever kunnen zijn toen ze je aanhielden.

Nu is je kans verkeken, ben ik bang!

Ga dr niet voor zitten en die 90 euro is ook geen probleem.
Gaat om het idee dat Iemand met een blauw blazertje aan me zomaar 90 door de neus kan boren....

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Assertiever had geen nut.
Hoever Kun je gaan alvorens je nog een bekeuring krijgt.

Zal eens kijken

Terug
Naar boven