MuscleMeat

Politiek Nederland voorlopig weer veilig

Als we herverkiezingen krijgen dan ben ik toch bang voor het CDA gezichtsverlies gaat lijden.
Het volk heeft gekozen en het CDA heeft hun zetels vanwege een grote schare makke lammeren te danken.
Ik denk dat als er herverkiezingen komen dat de linkse partijen nog groter zullen worden, aangezien dit de 2e x word dat CDA een samenwerking met een partij als PvdA afwijst.
Luisteren naar het volk doen ze niet althans dat blijkt wel weer.
Ook bij een herverkiezing zal ik op mijn kameradski Marijnissen stemmen.

Ow ja top dat jij er in tegenstelling tot een ander persoon wel een bronvermelding bij zet :D

Pff denk dat het eerder rechtser zal worden als linkser.

dan :D

Ik denk het niet!
Links zal dit duidelijk meenemen in een nieuwe campagne en Marijnissen komt erg overtuigend over met zijn stellingen.
En de zetels die zijn verdwenen moeten toch ergens naar toe gegaan zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter

Ik weet dat wel zeker. De laatste paar weken is er flink gehamerd op de successen van de afgelopen jaren. Daarnaast nog die stomme houding van de linkerflank tegenover die gelukszoekers en het signaal dat Wilders voor real is.

dan :D

Ik denk het niet!
Links zal dit duidelijk meenemen in een nieuwe campagne en Marijnissen komt erg overtuigend over met zijn stellingen.
En de zetels die zijn verdwenen moeten toch ergens naar toe gegaan zijn ;)

60% van defensie opdoeken vind jij bijvoorbeeld een goede stelling? Dat is je eigen graf graven.
De gevangenisstraffen zijn volgens jou in orde? De straffen zullen alleen nog maar lager worden met links, aangezien de rechters totaal geen vorm van politieke druk meer hebben (wetswijzigingen etc.)

Ik heb nog nooit een SP'er gevonden die het hele partijprogramma kon verdedigen.

60% van defensie opdoeken vind jij bijvoorbeeld een goede stelling? :/
De gevangenisstraffen zijn volgens jou in orde?

Ik heb nog nooit een SP'er gevonden die het hele partijprogramma kon verdedigen.

Wacht maar tot EricR online komt;)
De straffen zijn idd te laag, maar het gat tussen arm en rijk word met een rechts kabinet alleen maar groter.
En het opdoeken van defensie kan voor een groot deel prima.
De jongens die ik kon die in dienst zaten konden de hele dag de stad in omdat er niks te doen was, maar ze kregen wel doorbetaald.
De krijgsmacht is veels te groot voor een land als Nederland!

• Topic Starter Topic Starter
De straffen zijn idd te laag, maar het gat tussen arm en rijk word met een rechts kabinet alleen maar groter.
De jongens die ik kon die in dienst zaten konden de hele dag de stad in omdat er niks te doen was, maar ze kregen wel doorbetaald.

Ik denk dat het je niet echt een goed beeld hebt van het totaalbeeld van defensie. Zou ook een goede zet zijn naar je bondgenoten toe "Hey jongens, Marijnissen doekt even 60% van ons defensiebudget op, maar vergeet niet om ons te komen helpen als het uit de klauwen loopt ok?" Zeker gezien het aantal conflicten de afgelopen eeuwen is het een onrealistisch en bizar standpunt. Je kan niet van bondgenoten verwachten dat ze volledige blijven investeren in defensie terwijl je dat zelf totaal niet doet. Dit is gewoon ASO-CIAAL! Daarnaast vind ik het zeer asociaal dat Marijnissen tegen militaire steun is voor landen die het nodig hebben. Waar blijft dat sociale gezicht nu?

Het verschil tussen arm en rijk moet blijven bestaan, of wil je graag dat een directeur van een megabedrijf die 60 uur in de maand maakt en 20 jaar op school heeft gezeten hetzelfde gaat verdienen als een uitkeringstrekker? Die verschillen zorgen ervoor dat (sommige) mensen beseffen dat ze niet op hun reet moeten blijven zitten. Maar kiezen voor zelfontwikkeling en inzet.
Ik ben dat demoniseren van grootverdieners een beetje zat. Dit zijn wel de mensen die voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor de welvaart die we hier kennen.

En daarnaast stem je gewoon voor een vuile rat die openlijk steun betuigd aan massamoordenaars. Iets wat bijzonder smerig is.

Lekker belangrijk imo!

En als en dan is iets Nijmeegs;)

Mijn voorkeur, CDA PvdA en de Christenunie, wordt hopelijk werkelijkheid. Bos zegt nu wel niets met de Christenunie te willen, maar 1 flinke schop tegen zijn kont en hij draait 180 graden.

Hm mijn voorspelling dat het wel eens de langste formatie ooit zou kunnen worden komt nu toch steeds meer uit te komen ;)

maar ehm dit wordt nog wel een probleem. sp die de grootste winnaar was zal dit ook niet over zn kant laten gaan.

Ik blijf erbij....

CDA, PvdA en VVD prima combo, geen herverkiezingen.. gewoon SP aan de kant schuiven

Boeiend, ik stem toch weer SP.
Dit loopt uit op niets die formatie.

Terug
Naar boven