XXL Nutrition

Poll acne en leeftijd

Peiling Peiling Acne

• Ik had op mijn 20-25ste acne ... nu nog altijd

Stemmen: 6 20,7%
  • Ik had op mijn 20-25ste acne, nu niet meer!

Stemmen: 4 13,8%
  • Ik heb op mijn 20-25ste acne en ik zit nog altijd in die leeftijdscatergorie

Stemmen: 10 34,5%
  • Ik heb nooit last gehad van acne

Stemmen: 9 31,0%

• Totaal stemmers
    29

Driven1010

Competitive Bodybuilder
Waardering
18
Ik heb nogal acne op mijn schouders en rug. Ik heb pas acne sinds dat ik train en veel proteine eet (nu al vijf jaar). In mijn pubertijd heb ik nooit acne gehad.

Nu vraag ik mij het volgende af? Zijn er mensen die in hun 20'er jaren acne hadden en waarvan het op later leeftijd verdween (welke leeftijd was dat ongeveer bij jou? Met andere woorden als ik nu acne heb, ga ik dat dan waarschijnlijk de rest van mijn leven hebben zolang ik bodybuild? Anders ga ik toch eens kijken als ik er niets aan kan laten doe (roa misschien).

Heb altijd last gehad van acne . Niet overmatig veel maar gewoon hier en daar een puist op mijn kop . Sinds een jaartje is het wat minder . Merk geen wezenlijk verschil als ik meer of minder proteïnen consumeer .
Aan roaccutane zou ik niet zomaar beginnen . Het is vrij zwaar . Ikzelf gebruik(te) Acneplus en dat heeft goed geholpen .

Ik was laat, ik heb altijd iedereen met acne uitgelachen, maar god straft vroeg of laat.

Dus rond mijn 19e heb ik mijn karma teruggekregen en kreeg ik puisten, ik kon wel janken en ik had zoveel spijt. Maar mijn boete was groot, ik heb zeker een paar jaar last gehad.

Sinds een jaar ben ik er zga vanaf, maar met een eiwitrijkdieet ben je gewoon gevoeliger voor een puistje hier of daar. Maar ik ben allang blij dat het grotendeels is weggetrokken, ik dank god op m'n blote knieën voor deze wijze les.
Ik lach NOOIT meer iemand uit met acne, sterker nog, ik word boos als iemand anders dat wel doet.