XXL Nutrition

Poll acne en leeftijd

Peiling Peiling Acne

• Ik had op mijn 20-25ste acne ... nu nog altijd

Stemmen: 6 20,7%
  • Ik had op mijn 20-25ste acne, nu niet meer!

Stemmen: 4 13,8%
  • Ik heb op mijn 20-25ste acne en ik zit nog altijd in die leeftijdscatergorie

Stemmen: 10 34,5%
  • Ik heb nooit last gehad van acne

Stemmen: 9 31,0%

• Totaal stemmers
    29

Driven1010

Competitive Bodybuilder
Waardering
18
Ik heb nogal acne op mijn schouders en rug. Ik heb pas acne sinds dat ik train en veel proteine eet (nu al vijf jaar). In mijn pubertijd heb ik nooit acne gehad.

Nu vraag ik mij het volgende af? Zijn er mensen die in hun 20'er jaren acne hadden en waarvan het op later leeftijd verdween (welke leeftijd was dat ongeveer bij jou? Met andere woorden als ik nu acne heb, ga ik dat dan waarschijnlijk de rest van mijn leven hebben zolang ik bodybuild? Anders ga ik toch eens kijken als ik er niets aan kan laten doe (roa misschien).

Heb altijd last gehad van acne . Niet overmatig veel maar gewoon hier en daar een puist op mijn kop . Sinds een jaartje is het wat minder . Merk geen wezenlijk verschil als ik meer of minder proteïnen consumeer .
Aan roaccutane zou ik niet zomaar beginnen . Het is vrij zwaar . Ikzelf gebruik(te) Acneplus en dat heeft goed geholpen .

Ik was laat, ik heb altijd iedereen met acne uitgelachen, maar god straft vroeg of laat.

Dus rond mijn 19e heb ik mijn karma teruggekregen en kreeg ik puisten, ik kon wel janken en ik had zoveel spijt. Maar mijn boete was groot, ik heb zeker een paar jaar last gehad.

Sinds een jaar ben ik er zga vanaf, maar met een eiwitrijkdieet ben je gewoon gevoeliger voor een puistje hier of daar. Maar ik ben allang blij dat het grotendeels is weggetrokken, ik dank god op m'n blote knieën voor deze wijze les.
Ik lach NOOIT meer iemand uit met acne, sterker nog, ik word boos als iemand anders dat wel doet.

kan geen 1 optie kiezen uit de poll op mijn 18 bijna 19 de heb ik er nog steeds last van niet dat ik er vol mee zit maar toch een stuk of 10 elke keer. benzoylperoxide werkt ook bijna niet roa denk het wel maar lijkt me toch te agressief

af en toe 1 of 2 nog maar wel steeds minder frequent gelukkig :)

nooit last gehad van acne

Heb nog regelmatig een puist hier en daar op m'n hoofd, maar het ligt er vooral aan wat ik eet. Hoe meer groente/fruit ik eet, hoe minder de puisten worden merk ik.

Wat wel een nadeel is, is dat ik soms een uber dikke puist op m'n kop heb, die gewoon niet te verwijderen valt (zo'n onderhuidse zeg maar... Heel irritant).

nooit echt last van gehad, hooguit een paar toen ik 15-16 was.

Ik heb het van me 15e tot me 23e gehad ofzo, nu nog in minimale vorm. Had nooit gedacht dat ik er ooit (bijna helemaal) af zou komen.

Kan niet kiezen...bij mij begon het pas op me 28e nu 31.
En toen ik een jaar geleden begon met trainen werd het erger met name in mijn gezicht.

Wat wel een nadeel is, is dat ik soms een uber dikke puist op m'n kop heb, die gewoon niet te verwijderen valt (zo'n onderhuidse zeg maar... Heel irritant).

Heel k*t is dat ja...heb ik nu ook weer. :(

ik heb al enkele jaren last van acne , vroeger meer dan nu . ben nu 20jaar en ga vanaf morgen beginnen met opnieuw een roacutane kuur , hopelijk raak ik er nu helemaal vanaf want is echt irritant om acne te hebben. ik heb namelijk ook al wat littekens ervan , niet echt veel , maar toch.
iemand ervaring met behandelingen tegen littekens trouwens ?

grtz

ik ga denk ook maar aan de roacutane ga beginnen, want de rest helpt niet echt net zoals benzoylperoxide dat werkt eigenlijk ook maar tijdelijk en om nou bijv 3 jaar elke dag met dat spul op je hoofd te lopen lijkt me ook niks

Terug
Naar boven