XXL Nutrition

pols kraakt

stallone power

Dutch Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m79
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
hallo sinds de zomer kon ik mijn linker pols als ik die links en rechts draai (zoals nee knikken)kraken en doet wel beetje zeer maar als ik em niet kraak voel ik geen pijn mijn trainer zegt dat het van veel gewicht dat ik pak en een botje is losgekomen en moet daar een metaal plaatje in zegt ie ???

iemand oplossingen ben nog niet naar de dokter gegaan denk wel dat het hoogtijd is ???

Heey ik ben nieuw hier en weet nog niet allemaal hoe het werkt enzoo.. maar ik las je berichtje en dit probleem herkende ik gelijk. Ikzelf heb in mijn linkerpols (bovenop) alsmaar zo'n knak-gevoel. Bijvoorbeeld bij opdrukken hoor ik hem ook echt een flinke knak geven, elke keer als ik doorzak of omhoogkom. Ben er al mee naar de dokter geweest, omdat het een terugkomende klacht is en af en toe ook wel pijn doet. De dokter heeft ernaar gekeken en adviseerde rust en indien nodig intapen. Ik moest hem ook gestrekt houden en niet m'n pols naar beneden laten zakken. Als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan en misschien kan hij je verder helpen of doorverwijzen naar een fysio?
Succes in ieder geval!

misschien handig om warming ups te doen? of onderarm oefeningen, die kan je vinden in het oefeningen subforum.

Let je er wel goed op dat je pols vergeleken met je arm goed recht staat? Ik zie nog steeds vaak dat mensen dit niet doen.

Warming-ups voor de pols zijn vrij gemakkelijk te doen. Gewoon zoveel mogelijk verschillende bewegingen maken en alle kanten op. Dan kraakt 'ie na 5 min wel flink los;)

warming-ups idd, en als je zware gewichten tilt zou je je pols kunnen inpakken met bandage, doe ik ook als ik m'n bicep train.

Ok, genoeg goeie antwoorden, ga aan de slag zou ik zeggen :D En karma voor de goeie antwoorden ;)

Terug
Naar boven