Fitness Seller

Ports open zetten

RichXXL

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik had nog een vraagje..
Ik moet voor een spel poorten open zetten om online te kunnen
Moet dat bij

#
Port Triggering
#
Port Forwarding
Bij port Forwarding staat dan
Protocol, Public port, Local port, Local IP address, Comment, Enabled
Port Triggering
Local protocol Local port, Public protocol, Public port, Comment, Enabled
Wat moet ik daar allemaal bij zetten?

http://portforward.com/

Zoek op de site je router en dan zoek je het spel mocht spel er niet tussen staan kijken dan even bij iets anders daar staat uitgelegd wat je moet doen

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een hele rare router..
van KPN experia box die staat er niet tussen volgens mij

Thanks man dat is em idd :P

er staat bovenaan

Please enter the static ip you want to forward to:

192.168.2.

Bij Local IP Address wat moet ik daar zetten?

De ports blijven dicht :s ik heb echt geen id hoe ik ze open krijg mensen?

b3ue4w.jpg - 155487

Kun je in die game nog aangeven welke poorten hij moet gebruiken? Ik heb ook de Experia Box ( kloteding... ) en heb voor uTorrent ports open gezet, die moet je natuurlijk ook in uTorrent aangeven..

Kun je in die game nog aangeven welke poorten hij moet gebruiken? Ik heb ook de Experia Box ( kloteding... ) en heb voor uTorrent ports open gezet, die moet je natuurlijk ook in uTorrent aangeven..
dat zijn de ports van Generals.. dus die staan al aangegeven bij dat spel :S
kan je eens een print maken van hoe jij dat gedaan hebt en wat had jij bij local ip gezet? dat ip waar je ook op die site zit? ik moet via 192.168.2.1 naar die site en dat heb ik ook bij local ip gezet.

Laatst bewerkt:
dat zijn de ports van Generals.. dus die staan al aangegeven bij dat spel :S
kan je eens een print maken van hoe jij dat gedaan hebt en wat had jij bij local ip gezet? dat ip waar je ook op die site zit? ik moet via 192.168.2.1 naar die site en dat heb ik ook bij local ip gezet.

Daar zit je fout, bij "Local IP" moet je het IP-Adres van je PC neerzetten, niet die van de router. Je Local IP Kun je vinden door naar Start>>Configuratiescherm>>Netwerk- en Internetverbindingen>>Netwerkverbindingen te gaan, en dan bij de Status van je actieve netwerkverbinding ga je naar het tabblad "Ondersteuning", daar staat je Local IP Adres. ( aangegeven als IP-Adres )

192.168.2.2
waar kan ik checken of die porten dan open zijn?

Dat zou ik niet weten, maar als Generals werkt lijkt het me dat je je ports goed hebt geforward...

Terug
Naar boven