MuscleMeat

posing routinne ronny coleman (goede kwaliteit)

haha wat een meester toch weer! de ware n*ger voor mij!

zijn leeftijd begint hem wel tegen te werken :cool:

op dit filmpke zie je echt hoeveel verschil er in zen rechter en linker lat zit :o
dat zijn centimeters verschil!

op dit filmpke zie je echt hoeveel verschil er in zen rechter en linker lat zit :o
dat zijn centimeters verschil!

Idd!! Vroeg me eerst af wrm ronnie nu verloren heeft van jay, maar na z'n routine te hebben gezien is hij z'n 9e sandow ech niet meer waardig..
Check z'n 2000 routine maar ens, dan merk je wel degelijk het verschil..

Op de video is idd goed te zien dat z'n linkerlat STUKKEN kleiner is..

Idd!! Vroeg me eerst af wrm ronnie nu verloren heeft van jay, maar na z'n routine te hebben gezien is hij z'n 9e sandow ech niet meer waardig..
Check z'n 2000 routine maar ens, dan merk je wel degelijk het verschil..

Op de video is idd goed te zien dat z'n linkerlat STUKKEN kleiner is..

Klopt, maar hoe kan zoiets gebeuren? Zoiets heb je toch op tijd in de gaten zodat je misschien nog het 1 en ander kan herstellen, of zie ik dat verkeerd?

Vet filmpje, ronnie is gewoon een toffe gast. Hoop dat ie volgend jaar terug komt.

ongelooflijke lompe en slechte posingroutine. Ook die Mozes-imitatie slaat nergens op.

posing routinne ronny coleman (goede kwaliteit)

Gaat die 'goede kwaliteit' over de beeldkwaliteit of de routine zelf ?;)

• Topic Starter Topic Starter
beeldkwaliteit;)

Snap nu waarom jay heeft gewonnen... ronnie heeft er echt veel beter bij gestaan in andere jaren.

Wat een gare routine, wel jammer maar goed....

sorry maar zn routine was echt "crappy"..handen in de lucht en die zonnebril kennen we nu allemaal wel! zn poses waren ook nie strak en straalde niet echt zelfverzekerheid uit zoals normaal..zn routine kwam bij mij nogal nonchalant over...jammer!

Terug
Naar boven